Ogólnie o ER-5
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
Re: Ogólnie o ER-5
Mam takie może trywialne pytanie, ale jednak. Na stronie sklepu kawasaki jest podział na er5 i er 500. Czy kupując części trzeba zwracać na to uwage czy one są kompatybilne?
-
- Klubowicz
- Posty: 897
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Ogólnie o ER-5
Najlepiej szukać po VIN. Ogólnie rzecz biorąc nie było modelu kawasaki ER500, więc śmiało można uznać, że są kompatybilne. Jeżeli suzkasz części do silnika, to pamiętaj, że tre same silniki były montowane w GPZ500, KLE500 i EN500 (Vulcan).Usul pisze:Mam takie może trywialne pytanie, ale jednak. Na stronie sklepu kawasaki jest podział na er5 i er 500. Czy kupując części trzeba zwracać na to uwage czy one są kompatybilne?
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 lip 2023, 20:07
- Miejscowość: wrocław
- Plecak: czasem się zdarzy ;D
Re: Ogólnie o ER-5
Super! Zgadzam się w pełni z twoją wypowiedzią. Ja ostatnio sprawdzałem wiadomości na i dowiedziałem się, że był wypadek w szczecinie.
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 7
- Rejestracja: 15 wrz 2017, 22:32
- Miejscowość: Sosnowiec
- Telefon: 514280675
- Motocykl: HH900
Re: Ogólnie o ER-5
Gdybyś mógł dodać swoją opinię także tutaj - https://www.moto-opinie.info/?action=sh ... duktu=1242 - byłbym wdzięczny. Ogólnie każda opinia się liczy, myśle że mało jest obiektywnych miejsc w necie, gdzie można poczytać konkrety od użytkowników.darek4-67 pisze: ↑28 sty 2017, 16:18Koledzy, pozwólcie, że w temacie o ER-5 wyrażę swoją opinię. Oczywiście to nie mój pierwszy ale jak na razie ostatni motocykl którym się poruszam. Po pierwsze dziwią mnie opinie typu- wspaniały na pierwszy motocykl. Owszem jest wspaniały ale jako motocykl i nie ważne czy pierwszy czy 13-nasty. Wszystko uwarunkowane jest tym do czego potrzebujemy jednośladu. Jeśli ktoś szuka pojazdu którym chce objechać piękne zakątki kraju, którym chce podróżować z punktu a do punktu b, który czasem lubi poczuć nieco adrenaliny to w ER-5 ma to wszystko. Druga rzecz która mnie często zadziwia w opisie ER-5 to słabe hamulce przód i tylny bębnowy. Proszę w takim razie się przejechać MZ250 czy Jawą350 z bębnowymi hamulcami na obu osiach lub powiedzmy WSK-też hamują. Każdy motocykl ma tak dobierane hamulce, żeby w sposób bezpieczny i kontrolowany móc zatrzymać swój pojazd. Skoro przy użyciu odpowiedniej siły mogę zblokować oba koła w ER-5 to hamulec uważam wręcz za wspaniały do tego motocykla. Wsiadając przykładowo na cięższy i mocniejszy RR1000 używam podobnej siły aby móc zblokować koło. Hamulce są tak dobrane aby w nagłej sytuacji kiedy zadziała adrenalina nie zablokować zbyt gwałtownie kół bo kończy się to zazwyczaj glebą. Hamowanie motocyklami jest najefektywniejsze kiedy zwalniamy na granicy zerwania a nie po zerwaniu przyczepności opon z nawierzchnią. Moim zdaniem Kawasaki ER-5 w oryginale ma w sposób wzorowy dobrane hamulce- czyli ani za mocne ani za słabe. Osłabienie ich działania może wynikać jedynie ze źle dobranych jakościowo zamienników. Pozdrawiam.