majki512 pisze:
tak myślę logicznie że gdyby była to wina gaźnika to strzelałby z rury, i nie chodził prawidłowo na obrotach od 0-5 tys
Niekoniecznie. W gaźnikach masz dyszę wolnych obrotów odpowiedzialną za przedział 0-5 tyś obrotów. Wiec gdyby w twoim przypadku winne były gaźniki to obstawiam dyszę główną.
A ta czkawka którą opisujesz bardziej mi podchodzi pod problem z elektryką.
Na wyższych obrotach najwidoczniej coś przeszkadza w wytwarzaniu iskry.
Tak więc:
- świece
- cewki zapłonowe
- moduł zapłonowy
- impulsator
Świece pisałeś że będziesz zmieniał wiec jedna z możliwych przyczyn odejdzie.
Cewki i moduł posiadam zapasowy w szafie więc gdyby to nie były świece to wal jak w dym. Pożyczę, zamontujesz i sprawdzisz czy lepiej chodzi moto
Belic
Jak cieknie ci w okolicach dźwigni zmiany biegów, to obstawiam że uszczelka pokrywy alternatora przecieka.
Kup uszczelkę, odkręć pokrywę, zdrap starą (papierowa) i załóż nową uszczelkę.
Koszt uszczelki to ok 25 zł
