witam
odpalałem er po dłuższej przerwie (5 mies.), odpalił w miarę normalnie, pochodził chwilę też normalnie i zgasł. Jako że było mało paliwa to ustawiłem kranik na res oraz chwile także na pr (trochę pokombinowałem). Moto jednak nie chciało odpalić. Dolałem więc paliwa, doładowałem akumulator i próbowałem dalej, z wielkim trudem odpalił, bez ssania i z manetką na ok. 3/4 otwartą, jednak nie miał wolnych obrotów, dość mocno kopcił i prychał po czym po ok. 2 minutach zgasł. Wymieniłem więc świece na nowe (iskra cały czas jest i była), wymiana świec trochę jakby pomogła, dziś znowu po odpaleniu (oczywiście tylko z podkręconą manetką, inaczej nie odpali) pochodził z 3 minuty i zgasł.
Podejrzewam coś z paliwem, może go zalewa ?może syfy z baku pociągło ? jutro wyczyszczę kranik.
Proszę o pomoc.
problem z odpaleniem
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 sie 2011, 22:42
- Miejscowość: kraków
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: problem z odpaleniem
a regulacje gaźnika kiedy robiłeś ? Może zaworek iglicowy przepuszcza
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/-mfDDac_8SvA/VN4mgHKnnXI/AAAAAAAADK0/g4hc3FmAC6k/w300-h108-no/podpis.jpg)
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 sie 2011, 22:42
- Miejscowość: kraków
Re: problem z odpaleniem
dzisiaj postaram się sprawdzic kranik i zaworek iglicowy, może na rezerwie jakiś syf pod niego podszedł, upuszczę też trochę oleju to zobaczymy czy nie ma w nim paliwa.
-- 31 Sie 2011, 08:35 --
moto jednak zalane, wyszło ponad 6 litrów olejo-benzyny
kranik w środku czysty, ale co jakieś 3 sekundy uleci z niego kropla, nie wiem czy tak ma być czy ma nie ulecieć ani kropla, gaźnik dziś będzie wyczyszczony, bo zaworek iglicowy musiał przepuszczać
-- 31 Sie 2011, 08:35 --
moto jednak zalane, wyszło ponad 6 litrów olejo-benzyny
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: problem z odpaleniem
Nie powinno nic lecieć. Kranik ma membranę podciśnieniową, i pod wpływem ciśnienia z gaźnika owa membrana przepuszcza paliwo.
Skoro zalany, to masz dwie możliwości. Kranik albo zaworek iglicowy. jeżeli u ciebie kranik delikatnie przepuszcza to obstawiałbym nawet obie możliwości naraz![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Jeżeli nie rozbierałeś jeszcze nigdy gaźników to zaworków iglicowych sam nie wymienisz.
Skoro zalany, to masz dwie możliwości. Kranik albo zaworek iglicowy. jeżeli u ciebie kranik delikatnie przepuszcza to obstawiałbym nawet obie możliwości naraz
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Jeżeli nie rozbierałeś jeszcze nigdy gaźników to zaworków iglicowych sam nie wymienisz.
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/-mfDDac_8SvA/VN4mgHKnnXI/AAAAAAAADK0/g4hc3FmAC6k/w300-h108-no/podpis.jpg)
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/