Wymiana klocków hamulcowych
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- 
				daniel90
 - Motocyklista
 - Posty: 119
 - Rejestracja: 15 wrz 2014, 19:49
 - Imię: Daniel
 - Miejscowość: Wołomin
 - Garnek: Uvex Boss 525
 
Re: Wymiana klocków hamulcowych
Torowe klocki działają wtedy gdy są rozgrzane, gdy są zimne będą hamować gorzej od fabrycznych klocków.
			
			
									
									
						- 
				Kanc1erz
 - Klubowicz

 - Posty: 897
 - Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
 - Imię: Michał
 - Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
 - Garnek: Scorpion EXO-1200
 - Numer GG: 8278420
 - Motocykl: SV-650SF
 
Re: Wymiana klocków hamulcowych
Oczywiście nie wspominając o tym, że są bardzo agresywne dla tarcz.daniel90 pisze:Torowe klocki działają wtedy gdy są rozgrzane, gdy są zimne będą hamować gorzej od fabrycznych klocków.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
						SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
Re: Wymiana klocków hamulcowych
Dzięki za odpowiedzi. Wybiliście mi więc te torowe klocki z głowy. Zostane przy drogowych.
			
			
									
									
						- 
				Manonfire
 - Rowerzysta
 - Posty: 31
 - Rejestracja: 23 lut 2014, 13:17
 - Imię: Paweł
 - Miejscowość: Warszawa
 - Garnek: Nolan N86
 
Re: Wymiana klocków hamulcowych
Zdecydowanie zostań przy drogowych. Klocki HH (drogowe) nie są aż tak bardzo agresywne dla tarcz, pod warunkiem, że tarcze są odpowiednie 
. U siebie założyłem tarczę NG, oryginalne klocki Kawasaki (TOKICO TOYO HH), które wyrwałem za 110 zł (jakoś mnie lubią w ASO Kawasaki), przewód w oplocie i po 5 tys. km nie widać specjalnie zużycia ani tarczy, ani klocków. Tak, jakby dopiero się dotarły.
Jeśli jesteś przygotowany finansowo, to KONIECZNIE zmień przewód na oplot. W mojej konfiguracji Eryk naprawdę dobrze hamuje. Tylko, że teraz widzę, iż przednie zawieszenie przestało wyrabiać na dohamowaniach i trza się zastanowić nad gęstszym olejem w lagach + może wymianą springów.
			
			
									
									Jeśli jesteś przygotowany finansowo, to KONIECZNIE zmień przewód na oplot. W mojej konfiguracji Eryk naprawdę dobrze hamuje. Tylko, że teraz widzę, iż przednie zawieszenie przestało wyrabiać na dohamowaniach i trza się zastanowić nad gęstszym olejem w lagach + może wymianą springów.
WSK 125 -> MZ ETZ 150 -> MZ ETZ 250 (gleba) -> 22 lata przerwy w motożyciorysie-> Skuterek Zipp -> Kawasaki ER-5
						- jotto
 - Klubowicz

 - Posty: 1115
 - Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
 - Imię: Marek
 - Miejscowość: Gdańsk
 - Motocykl: Africa Twin
 
Re: Wymiana klocków hamulcowych
Każdy przewód jest w oplocie. Na przewód w stalowym oplocie Ci chodziło.Manonfire pisze:KONIECZNIE zmień przewód na oplot.

- 
				Manonfire
 - Rowerzysta
 - Posty: 31
 - Rejestracja: 23 lut 2014, 13:17
 - Imię: Paweł
 - Miejscowość: Warszawa
 - Garnek: Nolan N86
 
Re: Wymiana klocków hamulcowych
Taki "skrót myślowy". Oczywiście, że chodziło mi o przewód w stalowym oplocie 
			
			
									
									WSK 125 -> MZ ETZ 150 -> MZ ETZ 250 (gleba) -> 22 lata przerwy w motożyciorysie-> Skuterek Zipp -> Kawasaki ER-5
						Re: Wymiana klocków hamulcowych
A nowe wersje zacisków można bezkolizyjnie montować w starszych erkach?Corr pisze:W starszych zaciskach(asymetryczne tłoczki) nie ma żadnej zawleczki, po prostu wysuwasz jeden klocek z prowadnic a drugi wyjmujesz i już. W późniejszym wariancie z symetrycznymi tłoczkami zawleczka już występuje![]()
- 
				Kanc1erz
 - Klubowicz

 - Posty: 897
 - Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
 - Imię: Michał
 - Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
 - Garnek: Scorpion EXO-1200
 - Numer GG: 8278420
 - Motocykl: SV-650SF
 
Re: Wymiana klocków hamulcowych
Usul pisze:A nowe wersje zacisków można bezkolizyjnie montować w starszych erkach?Corr pisze:W starszych zaciskach(asymetryczne tłoczki) nie ma żadnej zawleczki, po prostu wysuwasz jeden klocek z prowadnic a drugi wyjmujesz i już. W późniejszym wariancie z symetrycznymi tłoczkami zawleczka już występuje![]()
Temat był poruszany i są plug'n'play - pamiętaj, że klocki ze starych zacisków i nowych się różnią. Podobno wymiana pompy i zacisków na te z ZR7 też daje kopa. Zaciski z ZR-7 też są p'n'p.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
						SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
