Cześć, dostałem na urodziny od mojej kobiety grzane manetki firmy OXFORD
Jak wygląda montaż tego typu rzeczy na kierownicy? Oczywiście jeżeli idzie o elektrykę, to nie ma kłopotu, ale o sam montaż manetek. Są jakieś sposoby ściągnięcia obecnych? Co z rollgazem?
Ma ktoś jakieś doświadczenie i zechce się podzielić?
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
W zasadzie to jest dość proste.
Stare manetki po prostu zasuwasz z kierownicy. Mi jedna nie chciała zejść, to ją naciołem nożem.
( jak pojeździsz z grzanymi manetkami - to i tak już NIGDY nie wrócisz do oryginalnych manetek)
W instrukcji jest napisane żeby nowe manetki przykleić klejem do kierownicy - ale ja skorzystałemz doświadczenia innych, i na kierownicę nawinołem tyle taśmy izolacyjnej żeby nowe manetki ciasno siedziały i tyle.
Wiem ze elektrykę ogarniasz, więc tylko pro forma przypominam ze warto podłączyć je przez przekaźnik.
technik77 pisze:W zasadzie to jest dość proste.
Stare manetki po prostu zasuwasz z kierownicy. Mi jedna nie chciała zejść, to ją naciołem nożem.
( jak pojeździsz z grzanymi manetkami - to i tak już NIGDY nie wrócisz do oryginalnych manetek)
W instrukcji jest napisane żeby nowe manetki przykleić klejem do kierownicy - ale ja skorzystałemz doświadczenia innych, i na kierownicę nawinołem tyle taśmy izolacyjnej żeby nowe manetki ciasno siedziały i tyle.
Wiem ze elektrykę ogarniasz, więc tylko pro forma przypominam ze warto podłączyć je przez przekaźnik.
Teoretycznie jest tam zabezpieczenie, ale koszt przekaźnika to 5zł, a spokój większy
Dzięki bardzo Będę kombinował
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.