ER 5 - A2
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
ER 5 - A2
Witam, muszę się upewnić, Czy na ER5 można jeździć na prawko A2? Bo zacząłem szukać w necie i są różne opinie.
Wiem, że liczy się to, co ma w papierach, ale ile er5 ma seryjnie w dowodzie? 37kw?
Wiem, że liczy się to, co ma w papierach, ale ile er5 ma seryjnie w dowodzie? 37kw?
- Mathisse
- Motocyklista
- Posty: 184
- Rejestracja: 12 sie 2013, 08:58
- Imię: Airoh
- Miejscowość: Wałbrzych
- Garnek: Airoh
Re: ER 5 - A2
Kawasaki ER 500 A Twister ER500AA 1996 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 A Twister ER500AA 1997 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 B Twister ER500AB 1997 2 50 PS, 37 kw
Kawasaki ER 500 A Twister ER500AA 1998 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 B Twister ER500AB 1998 2 50 PS, 37 kw
Kawasaki ER 500 A Twister ER500AA 1999 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 B Twister ER500AB 1999 2 50 PS, 37 kw
Kawasaki ER 500 A Twister ER500AA 2000 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 B Twister ER500AB 2000 2 50 PS, 37 kw
Kawasaki ER 500 C Twister ER500AC 2001-2002 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 D Twister ER500AD 2001-2002 2 50 PS, 37 kw
Kawasaki ER 500 C Twister ER500AC 2003 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 C Twister ER500AC 2004 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 C Twister ER500AC 2005-2006 2 34 PS, 25
Kawasaki ER 500 A Twister ER500AA 1997 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 B Twister ER500AB 1997 2 50 PS, 37 kw
Kawasaki ER 500 A Twister ER500AA 1998 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 B Twister ER500AB 1998 2 50 PS, 37 kw
Kawasaki ER 500 A Twister ER500AA 1999 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 B Twister ER500AB 1999 2 50 PS, 37 kw
Kawasaki ER 500 A Twister ER500AA 2000 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 B Twister ER500AB 2000 2 50 PS, 37 kw
Kawasaki ER 500 C Twister ER500AC 2001-2002 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 D Twister ER500AD 2001-2002 2 50 PS, 37 kw
Kawasaki ER 500 C Twister ER500AC 2003 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 C Twister ER500AC 2004 2 34 PS, 25 kw
Kawasaki ER 500 C Twister ER500AC 2005-2006 2 34 PS, 25
Chciałbym się wysypiać na tyle, by rano czuć, że się budzę a nie zmartwychwstaję.
Re: ER 5 - A2
Dzięki wielkie!
Re: ER 5 - A2
To nie opinie są różne a wersje. Są wersje, które się łapią na A2, bo są seryjnie ograniczone i takich powinieneś szukać. Więc tak jak mowisz, liczy się to co jest w papierach.
Re: ER 5 - A2
a te z wbitym 25kw mają 25kw czy więcej?
- cici0201
- Motocyklista
- Posty: 233
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
- Imię: Krystian
- Miejscowość: Kutno
- Garnek: LS2 FF370
Re: ER 5 - A2
Zależy czy ktoś ją potem odblokował czy nie. Moja ma 25kW w dowodzie a jest odblokowana.
- Karcze_
- Motorowerzysta
- Posty: 56
- Rejestracja: 27 maja 2013, 12:17
- Imię: Karcześ
- Miejscowość: Ostrołęka
- Plecak: Adidas
- Garnek: Ls2 351.1 Naxa F6
Re: ER 5 - A2
A ja mam w dowodzie 37kW i śmigam normalnie na A2
http://bikepics.com/members/karcze/02er5/
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: ER 5 - A2
A jak trafisz na służbistę w czasie kontroli to normalnie dostaniesz mandat za brak właściwej kategorii prawa jazdy w wysokości 300 złotych
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Rowerzysta
- Posty: 49
- Rejestracja: 02 lis 2013, 17:05
- Imię: Marcin
- Miejscowość: Kraków
- Garnek: HJC IS-17
- Kontakt:
Re: ER 5 - A2
Ja tak samo:)Karcze_ pisze:A ja mam w dowodzie 37kW i śmigam normalnie na A2
+ jest ten że w dowodzie stosunek moc/masa jest mniejszy niż 0,2 KM/kg
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: ER 5 - A2
Niestety to nie działa tak, że możesz spełniać któryś z wymienionych ograniczeń, tylko wszystkie łącznie...
Dziwię się wam bo wystarczy policzyć, taniej wyjdzie zblokowanie motocykla czy naprawianie luksusowego merca lub w najgorszym razie płacenie komuś dożywotniej renty co miesiąc? Bo mandat to najtańsza z konsekwencji, dużo droższe są regresy od ubezpieczyciela jeżeli spowodujesz kolizję/wypadek bez uprawnień...
Ps nie moralizuje, każdy robi jak chce ale może niektórzy po prostu nie wiedzą o wszystkich konsekwencjach i żyją w błogiej nieświadomości
Dziwię się wam bo wystarczy policzyć, taniej wyjdzie zblokowanie motocykla czy naprawianie luksusowego merca lub w najgorszym razie płacenie komuś dożywotniej renty co miesiąc? Bo mandat to najtańsza z konsekwencji, dużo droższe są regresy od ubezpieczyciela jeżeli spowodujesz kolizję/wypadek bez uprawnień...
Ps nie moralizuje, każdy robi jak chce ale może niektórzy po prostu nie wiedzą o wszystkich konsekwencjach i żyją w błogiej nieświadomości
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'