
Wspomnę najpierw, że podczas wizyty u sprzedającego był problem z odpaleniem silnika - (słaby aku) - był kręcony dosyć długo - w końcu podpięliśmy go kablami do innego aku i odpalił od strzału. (wspominam o tym, bo może to ważne przy możliwej diagnozie.) otóż:
- Poziom oleju na zimnym silniku to tylko połowa okienka min/max. I tak będę niedługo wymieniał olej i filtr więc to nie problem. ALE !! po odkręceniu korka wlewu oleju lekko "wania benzyną". Gdzie podziała się reszta oleju - bo zapewne był zalany do kreski max? (Motocykl nie dymi na żaden kolor) no i dlaczego pachnie benzyną ?
- Część oleju którego poszukiwałem w punkcie pierwszym znalazłem odziwo w Airbox i Filtrze powietrza (mieszanina olej/benzyna)

- Podczas jazdy - na 3 biegu i powyżej w zakresie obrotó 4,5-5,5 rpm mam zjawisko jakby dławienia i braku mocy - po przejściu tego zakresu wszystko wraca do normy i znów jest power. Wspomnę że na biegu jałowym , 1 i 2 takie rzeczy się nie dzieją.
- Po doprowadzeniu moto do domu naładowałem aku moto pali ze strzała bez ssania - ale jeśli chcę włączyć ssanie to mniej więcej do połowy zakresu regulacji ssania nic się nie dzieje - po czym przesuwając go dalej w dół silnik raz reaguje normalnie i zwiększa obroty do 3-4 rpm, a czasem zaczyna dławić silnik i zdycha.
Poza tym silnik chodzi równiutko i bez żadnych dziwnych odgłosów itp.
Bardzo proszę Was o pomoc bo zacząłem się naprawdę denerwować czy nie kupiłem przypadkiem jedynie "pomnika marzeń o motocyklu" czy też kolejnego "mebla w garażu"