Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- cici0201
- Motocyklista
- Posty: 233
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
- Imię: Krystian
- Miejscowość: Kutno
- Garnek: LS2 FF370
Re: Pytania wszelkie
Mam pytanie. Dziś zauważyłem, że ta pokrywa do której jest przykręcona zębatka przy tylnym kole jest dość luźna. Wiem, że luz przy kręceniu w lewo-prawo to wina zbieraka ale czy, że rusza się lekko na boki to normalne?
- LucasCNC
- Motocyklista
- Posty: 142
- Rejestracja: 24 cze 2012, 21:17
- Imię: Łukasz
- Miejscowość: Głogów Małopolski
- Garnek: HJC CS-14
Re: Pytania wszelkie
Nie, nie jest to normalne, prawdopodobnie padło łożysko.
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Pytania wszelkie
Jeśli to łożysko najbardziej zewnętrzne od strony zabieraka to chyba 6205 i oryginalnie nie jest kryte, proponuję kupić kryte. Ja za SKF zapłaciłem coś koło 23 zł.
- cici0201
- Motocyklista
- Posty: 233
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
- Imię: Krystian
- Miejscowość: Kutno
- Garnek: LS2 FF370
Re: Pytania wszelkie
Dzięki za odpowiedzi. Łożysko zmieniłem oraz zregenerowałem zbierak 

- Mathisse
- Motocyklista
- Posty: 184
- Rejestracja: 12 sie 2013, 08:58
- Imię: Airoh
- Miejscowość: Wałbrzych
- Garnek: Airoh
Re: Pytania wszelkie
Zdarzyło Wam się kiedyś zapchać układ paliwowy "syfem" pochodzącym z dystrybutora paliwa ?
Chciałbym się wysypiać na tyle, by rano czuć, że się budzę a nie zmartwychwstaję.
- lucek
- Klubowicz
- Posty: 759
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:53
- Imię: Lucek
- Miejscowość: Puławy
- Plecak: Kamila
- Garnek: Schuberth C3
- Telefon: 505228947
- Motocykl: BMW F800GS
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
A skąd wiesz że ten syf jest akurat z dystrybutora paliwa ? 

www.hangover.art.pl
- Mathisse
- Motocyklista
- Posty: 184
- Rejestracja: 12 sie 2013, 08:58
- Imię: Airoh
- Miejscowość: Wałbrzych
- Garnek: Airoh
Re: Pytania wszelkie
podobno są to "włoski" z filtra dystrybutora - ale jeszcze nie widziałem. generalnie są niby wszędzie - bak, przewody paliwowe, gaźniki.
objawy były takie, że jakieś 30-40km po tankowaniu (bp) na wyższych obrotach jeden cylinder przestawał pracować, na wolnych obrotach różnie raz odpalał raz nie.
teoretycznie był założony filtra paliwa ale nie pomogło. dlatego się zastanawiam na ile ta wersja jest "solidna".
objawy były takie, że jakieś 30-40km po tankowaniu (bp) na wyższych obrotach jeden cylinder przestawał pracować, na wolnych obrotach różnie raz odpalał raz nie.
teoretycznie był założony filtra paliwa ale nie pomogło. dlatego się zastanawiam na ile ta wersja jest "solidna".
Chciałbym się wysypiać na tyle, by rano czuć, że się budzę a nie zmartwychwstaję.
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Pytania wszelkie
Ja tam nigdy nie miałem problemu z syfem w paliwie, chociaż zazwyczaj tankuje na tej samej stacji więc może akurat oni trzymają wysokie standardy
Macie pomysł czym pomalować/ potraktować śruby(np. mocujące błotnik czy sety) czy nakrętkę od tylnej osi żeby nie straszyły rdzawym kolorem? Oczywiście powłoka musi być na tyle odporna żeby przeżyć dokręcanie... Kupienie nowych w aso nie wychodzi za tanio
Z erką nie jest najgorzej pod tym względem, gorzej prezentuje się mój nowy nabytek z uk


Macie pomysł czym pomalować/ potraktować śruby(np. mocujące błotnik czy sety) czy nakrętkę od tylnej osi żeby nie straszyły rdzawym kolorem? Oczywiście powłoka musi być na tyle odporna żeby przeżyć dokręcanie... Kupienie nowych w aso nie wychodzi za tanio

Z erką nie jest najgorzej pod tym względem, gorzej prezentuje się mój nowy nabytek z uk


Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'