Erki były blokowane na pare sposobów(u mnie np. mniejsze dysze w gaźnikach) ale oczywiście, że się da uzyskać pełną moc. Chociaż jeżeli jesteś kompletnym laikiem w mechanice to może lepiej sam się nie zabieraj za to. Tu masz odpowiedni temat:
http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic. ... wanie#p750
60 koni osiąga ten silnik w gpz, ale tam są inne wałki wsadzone, większe dysze w gaźnikach i pewnie pare innych rzeczy. Z tego co wiem wiązka elektryczna jest trochę inna więc nie da się bez żadnych przeróbek zrobić swapa gpz500->er5. No i od razu wypadało by wrzucić przód od GPZ z dwoma tarczami bo to co jest seryjnie nie ogarnia nawet 50 koni...
Jak chcesz lepszych osiągów to zrób najpierw porządny serwis: luzy zaworowe, gaźniki, olej, świece, filtry itp. potem ewentualnie można wrzucić sportowy filtr powietrza i przelotowy wydech, jak taki zestaw zestroisz z większymi dyszami w gaźnikach powinien mieć większego kopa
