Kamil, ty masz o tyle łatwiej, że masz kolektory fabrycznie polerowane i z nierdzewki. Wystarczyło wyczyścić nalot dla ładnego efektu. W starszych rocznikach ta sztuka nie jest taka prosta Roboty duuuuużo więcej
Ale nie odbiera to efektu błyszczącego wydechu jaki uzyskałeś
- wymieniłem tylną oponkę na nówkę Continental. i jedno łożysko z uszczelniaczem w kole.
- sprawdziłem naciąg łańcucha rozrządu (5 ząbek więc jeszcze pożyje;p)
Trochę się rodzinki zlecioło to po obiedzie trzeba było trochę odreagować więc wymieniłem klocki z Tokyo ( to są chyba oryginalne?) na NHC. Nie zapamiętałem modelu ale postaram się napisać. Poza tym pogoda nie rozpieszczała na jazdę próbną wiec dużo nie moge powiedzieć o różnicy.
Znajdujesz to, czego szukasz, umyka Ci zaś to, co zaniedbujesz.
Może nie dzisiaj, ale kilka dni temu zmieniłem wszystkie kierunkowskazy na zdecydowanie ładniejsze z larssona Polecam wszystkim, jak zamontowałem jeden i uruchomiłem na zmianę z oryginalnym w dosyć ciemnym garażu to świeciły co najmniej tak samo dobrze, jak nie lepiej Zdecydowałem się na wersję z podwójną szybką w środku jest pomarańczowa, na zewnątrz przezroczysta - na żywo wygląda to bardzo fajnie. Moim zdaniem warto zapłacić dwa razy więcej niż za podobne z allegro, po pierwsze zawsze mamy homologację (ważna, nieważna - na pewno nie zaszkodzi), po drugie już po fakcie widziałem jak świecą te z allegro z całkowicie przezroczystymi szybkami i pomarańczowymi żarówkami i nie ma zupełnie porównania - nie warto oszczędzać na motocyklu, a już na pewno nie na własnym bezpieczeństwie