Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- Criss
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 21 paź 2010, 14:32
- Imię: Krzysiek
- Miejscowość: Leszno
- Motocykl: Suzuki DR800
- Lokalizacja: Przybyszewo k.Leszna
Re: Pytania wszelkie
KELGAR, ja polerowałem sety, trochę trzeba się przy tym pogimnastykować efekt nawet niezły ale do niektórych miejsc nie dotarłem
-
- Motocyklista
- Posty: 352
- Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
- Imię: Mateusz
- Miejscowość: Świdnica
- Plecak: z książkami ^^
- Garnek: Shark S600
Re: Pytania wszelkie
Efekt sie utrzymuje?
- Criss
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 21 paź 2010, 14:32
- Imię: Krzysiek
- Miejscowość: Leszno
- Motocykl: Suzuki DR800
- Lokalizacja: Przybyszewo k.Leszna
Re: Pytania wszelkie
Jak na razie to tak.
-
- Motocyklista
- Posty: 352
- Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
- Imię: Mateusz
- Miejscowość: Świdnica
- Plecak: z książkami ^^
- Garnek: Shark S600
Re: Pytania wszelkie
Ok dzięki za odp. W takim razie muszę coś jeszcze z nimi podziałać, bo wypolerowane osłony chłodnicy trochę nie wpasowały się do seryjnych setów xD
-
- Motocyklista
- Posty: 185
- Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
- Imię: Konrad
- Miejscowość: Mrągowo
- Numer GG: 10192881
Re: Pytania wszelkie
Wracając do regulatora napięcia, to wyjąłem go odkręcając tylko osłonę łańcucha i odkręcając set. Klucz 10 na grzechotce i wychodzi.
Edit:
Regulator naprawiony chyba...Awarią było zaśniedzenie kostki koło przekaźników. Przeczyściłem i ładuje normalnie ale mam aku rozładowany, za tydzień sprawdzę czy to tylko to.
Edit:
Regulator naprawiony chyba...Awarią było zaśniedzenie kostki koło przekaźników. Przeczyściłem i ładuje normalnie ale mam aku rozładowany, za tydzień sprawdzę czy to tylko to.
- majki512
- Rowerzysta
- Posty: 21
- Rejestracja: 13 lis 2011, 17:38
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września okolice
- Numer GG: 6137673
Re: Pytania wszelkie
Mi już ręce opadają, wymieniłem świece, przewody, cewki, moduł zapłonu, impulsator, 2x czyściłem gaźniki i nicmajki512 pisze:Dzisiaj dostałem się do impulsatora, zmierzyłem oporność i wychodzi ok 160 omów. Czyli dużo mniej niż w serwisówce :/
Dziwi mnie tylko to że na obrotach do 5-6 tys obr/min wszystko pięknie chodzi choć impulsator ma złą oporność
Kawa tak jak dostawała czkawki powyżej 7tys obrotów tak dostaje,
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co może być przyczyną?? Gdzie szukać??
Brum... Brum.... Brum.....
-
- Motocyklista
- Posty: 185
- Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
- Imię: Konrad
- Miejscowość: Mrągowo
- Numer GG: 10192881
Re: Pytania wszelkie
Włącz silnik i zatykaj wlot powietrza dodając jednocześnie gazu, jak wejdzie wyżej to więcej paliwa potrzebuje.
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
proponuję poszukać magika od motocykli co ci to sprawdzi wszystko i przy okazji porobi zawory i ustawi gaźniki
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Pytania wszelkie
Jak to jest w końcu z tą regulacją zaworów. W pierwszych rocznikach co 6 tyś. a potem co 12 tyś km? Przejrzałem serwisówkę i w tej tabeli przeglądów było napisane, że przed 2005 r. co 12 000 km, a po 2005 pierwsza regulacja była zaznaczona na 24 000 km.
-
- Motocyklista
- Posty: 185
- Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
- Imię: Konrad
- Miejscowość: Mrągowo
- Numer GG: 10192881
Re: Pytania wszelkie
Ja się spotkałem także w prasie, że zalecane jest co 6 000 km.