Pytania wszelkie

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
Criss
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 247
Rejestracja: 21 paź 2010, 14:32
Imię: Krzysiek
Miejscowość: Leszno
Motocykl: Suzuki DR800
Lokalizacja: Przybyszewo k.Leszna

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Criss »

KELGAR, ja polerowałem sety, trochę trzeba się przy tym pogimnastykować ;) efekt nawet niezły ale do niektórych miejsc nie dotarłem ;)
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
KELGAR
Motocyklista
Posty: 352
Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
Imię: Mateusz
Miejscowość: Świdnica
Plecak: z książkami ^^
Garnek: Shark S600

Re: Pytania wszelkie

Post autor: KELGAR »

Efekt sie utrzymuje?
Awatar użytkownika
Criss
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 247
Rejestracja: 21 paź 2010, 14:32
Imię: Krzysiek
Miejscowość: Leszno
Motocykl: Suzuki DR800
Lokalizacja: Przybyszewo k.Leszna

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Criss »

Jak na razie to tak. :D
KELGAR
Motocyklista
Posty: 352
Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
Imię: Mateusz
Miejscowość: Świdnica
Plecak: z książkami ^^
Garnek: Shark S600

Re: Pytania wszelkie

Post autor: KELGAR »

Ok dzięki za odp. W takim razie muszę coś jeszcze z nimi podziałać, bo wypolerowane osłony chłodnicy trochę nie wpasowały się do seryjnych setów xD
kondziu4
Motocyklista
Posty: 185
Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
Imię: Konrad
Miejscowość: Mrągowo
Numer GG: 10192881

Re: Pytania wszelkie

Post autor: kondziu4 »

Wracając do regulatora napięcia, to wyjąłem go odkręcając tylko osłonę łańcucha i odkręcając set. Klucz 10 na grzechotce i wychodzi.

Edit:

Regulator naprawiony chyba...Awarią było zaśniedzenie kostki koło przekaźników. Przeczyściłem i ładuje normalnie ale mam aku rozładowany, za tydzień sprawdzę czy to tylko to.
Awatar użytkownika
majki512
Rowerzysta
Posty: 21
Rejestracja: 13 lis 2011, 17:38
Imię: Rafał
Miejscowość: Września okolice
Numer GG: 6137673

Re: Pytania wszelkie

Post autor: majki512 »

majki512 pisze:Dzisiaj dostałem się do impulsatora, zmierzyłem oporność i wychodzi ok 160 omów. Czyli dużo mniej niż w serwisówce :/
Dziwi mnie tylko to że na obrotach do 5-6 tys obr/min wszystko pięknie chodzi choć impulsator ma złą oporność
Mi już ręce opadają, wymieniłem świece, przewody, cewki, moduł zapłonu, impulsator, 2x czyściłem gaźniki i nic :(
Kawa tak jak dostawała czkawki powyżej 7tys obrotów tak dostaje,
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co może być przyczyną?? Gdzie szukać??
Brum... Brum.... Brum.....
kondziu4
Motocyklista
Posty: 185
Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
Imię: Konrad
Miejscowość: Mrągowo
Numer GG: 10192881

Re: Pytania wszelkie

Post autor: kondziu4 »

Włącz silnik i zatykaj wlot powietrza dodając jednocześnie gazu, jak wejdzie wyżej to więcej paliwa potrzebuje.
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

proponuję poszukać magika od motocykli co ci to sprawdzi wszystko i przy okazji porobi zawory i ustawi gaźniki
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
piter3105
Motocyklista
Posty: 628
Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
Imię: Piotr
Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
Plecak: Ania
Garnek: LS2
Motocykl: BMW R 1100 RT

Re: Pytania wszelkie

Post autor: piter3105 »

Jak to jest w końcu z tą regulacją zaworów. W pierwszych rocznikach co 6 tyś. a potem co 12 tyś km? Przejrzałem serwisówkę i w tej tabeli przeglądów było napisane, że przed 2005 r. co 12 000 km, a po 2005 pierwsza regulacja była zaznaczona na 24 000 km.
kondziu4
Motocyklista
Posty: 185
Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
Imię: Konrad
Miejscowość: Mrągowo
Numer GG: 10192881

Re: Pytania wszelkie

Post autor: kondziu4 »

Ja się spotkałem także w prasie, że zalecane jest co 6 000 km.
ODPOWIEDZ