Wracając do regulatora napięcia, to wyjąłem go odkręcając tylko osłonę łańcucha i odkręcając set. Klucz 10 na grzechotce i wychodzi.
Edit:
Regulator naprawiony chyba...Awarią było zaśniedzenie kostki koło przekaźników. Przeczyściłem i ładuje normalnie ale mam aku rozładowany, za tydzień sprawdzę czy to tylko to.
majki512 pisze:Dzisiaj dostałem się do impulsatora, zmierzyłem oporność i wychodzi ok 160 omów. Czyli dużo mniej niż w serwisówce :/
Dziwi mnie tylko to że na obrotach do 5-6 tys obr/min wszystko pięknie chodzi choć impulsator ma złą oporność
Mi już ręce opadają, wymieniłem świece, przewody, cewki, moduł zapłonu, impulsator, 2x czyściłem gaźniki i nic
Kawa tak jak dostawała czkawki powyżej 7tys obrotów tak dostaje,
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co może być przyczyną?? Gdzie szukać??
Jak to jest w końcu z tą regulacją zaworów. W pierwszych rocznikach co 6 tyś. a potem co 12 tyś km? Przejrzałem serwisówkę i w tej tabeli przeglądów było napisane, że przed 2005 r. co 12 000 km, a po 2005 pierwsza regulacja była zaznaczona na 24 000 km.