Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssanie)

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
radziorek15
Motocyklista
Posty: 550
Rejestracja: 10 lip 2011, 14:50
Imię: Radosław
Miejscowość: Białystok
Plecak: słowianka
Garnek: xr-1100 shoei
Numer GG: 9519818
Telefon: 693457668

Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani

Post autor: radziorek15 »

viewtopic.php?f=24&t=384

Tutaj masz instrukcje jak sprawdzić i wyregulować luzy zaworowe
er-5 + SV650S
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
Blazej
Motorowerzysta
Posty: 72
Rejestracja: 11 maja 2012, 21:09
Imię: Błażej
Miejscowość: Gdańsk
Plecak: Brak
Numer GG: 2808647
Telefon: 502656799

Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani

Post autor: Blazej »

po dłuższym namyśle postanowiłem oddać moto do znajomego serwisu, zobaczymy co tam się działo - na pewno się tym podzielę ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
jotto
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1115
Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
Imię: Marek
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Africa Twin

Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani

Post autor: jotto »

Hej, nie bardzo wiemy jak nasmarować linki od gazu? wyjęliśmy je razem z obwodami, ale po obu stronach są te walce i nie da się wyjąć linki w obwodu, wpuściliśmy trochę WD-40, a potem nasmarowaliśmy to co się dało, potem poruszaliśmy, żeby może zeszło trochę niżej. Wszystko trochę lepiej działa, aczkolwiek dalej są problemy z jej powrotem do stanu "0".

Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani

Post autor: DeFi »

1.Kup w aptece strzykawkę z igłą
2.Weź troszkę oleju rozcieńcz z benzyną
3.Przygotowaną substancję napełnij strzykawke i przy pomocy igły wlej pod pancerz. Co jakiś czas poruszaj linką.
4. zakończ wyrwane oleju gdy z drugiej strony linki zacznie cieknac.

Olej rozrabiamy z benzyną ponieważ sam olej jest za gęsty by wcisnąć go pod pancerz a benzyna po czasie wyparuje i zostanie na lince sam olej.
WD 40 może i ma właściwości smarujące, ale głównie wysusza. Można nim co najwyżej pozbyć się wilgoci z pancerza.
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
Blazej
Motorowerzysta
Posty: 72
Rejestracja: 11 maja 2012, 21:09
Imię: Błażej
Miejscowość: Gdańsk
Plecak: Brak
Numer GG: 2808647
Telefon: 502656799

Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani

Post autor: Blazej »

Kawa stoi już w serwisie, po nieudanych próbach naprawy rolgazu oraz tych "stukotach" czekamy na analizę, ma być do piątku ;) podzielę się informacjami

-- 16 Lip 2012, 19:05 --

załamka, mianowicie - głowica, napinacz, tłoki, rozrząd też dostał po dupie - jeden wielki sajgon :(

-- 20 Lip 2012, 21:03 --

Zakupiony nowy silnik.. :) czekam na montaż i jazdę!!
Obrazek
Awatar użytkownika
czaro85
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 438
Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
Imię: Cezary
Miejscowość: Maków Mazowiecki
Plecak: Agnieszka
Garnek: HJC FG-15
Numer GG: 5485371

Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani

Post autor: czaro85 »

Oj to nie miła niespodzianka zaraz po zakupie moto :(, ale żeby od razu nowy silnik ze starego naprawdę już nic nie było ?
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
Awatar użytkownika
Blazej
Motorowerzysta
Posty: 72
Rejestracja: 11 maja 2012, 21:09
Imię: Błażej
Miejscowość: Gdańsk
Plecak: Brak
Numer GG: 2808647
Telefon: 502656799

Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani

Post autor: Blazej »

wałki do niczego czyli głowica wek
rozrząd dostał po dupie ostro
napinacz do niczego
tutaj już koszt części i robocizny przewyższa koszt silnika - fakt nowy silnik wyjdzie mnie więcej wliczając w to robociznę ale stary zawsze można sprzedać więc wyjdzie na jedno a wszystko nowe ;)

no niemiła niespodzianka fakt
Obrazek
resistance
Podawacz śrubek
Posty: 8
Rejestracja: 02 cze 2012, 16:55
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Numer GG: 11949309

Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani

Post autor: resistance »

To co było powodem tego, że wszystko padło?
Awatar użytkownika
thomsonicus
Motocyklista
Posty: 116
Rejestracja: 12 cze 2011, 16:35
Imię: Pan
Miejscowość: Krasnystaw
Garnek: KBC VR1X Irid
Numer GG: 3534487
Kontakt:

Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani

Post autor: thomsonicus »

Pewnie napinacz rozrządu się zepsuł (podejrzewam sprężynę) i zluzował albo przepiął łańcuch który działając ze zwiększoną siłą mógł zniszczyć wałki rozrządu. Ale tłoki to nie wiem, zerwał się czy co?
Tak strzelam.
Awatar użytkownika
Blazej
Motorowerzysta
Posty: 72
Rejestracja: 11 maja 2012, 21:09
Imię: Błażej
Miejscowość: Gdańsk
Plecak: Brak
Numer GG: 2808647
Telefon: 502656799

Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani

Post autor: Blazej »

dokładnie tak jak mówisz, napinasz (sprężyna) już po prostu do niczego się nie nadawało. a Tłoki nie mam zielonego pojęcia - mam ten silnik w domu, zaraz jadę oddać go chłopakom na szrot ;) Nie mam ochoty na niego patrzeć bo rachunek śpi mi się po nocach heh ;)

Ale jednym plusem jest to, że mam wszystko zrobione na cacy i tylko śmigać i niczym się nie przejmować ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ