Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssanie)
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- radziorek15
- Motocyklista
- Posty: 550
- Rejestracja: 10 lip 2011, 14:50
- Imię: Radosław
- Miejscowość: Białystok
- Plecak: słowianka
- Garnek: xr-1100 shoei
- Numer GG: 9519818
- Telefon: 693457668
- Blazej
- Motorowerzysta
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 maja 2012, 21:09
- Imię: Błażej
- Miejscowość: Gdańsk
- Plecak: Brak
- Numer GG: 2808647
- Telefon: 502656799
Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani
po dłuższym namyśle postanowiłem oddać moto do znajomego serwisu, zobaczymy co tam się działo - na pewno się tym podzielę 


- jotto
- Klubowicz
- Posty: 1115
- Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
- Imię: Marek
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Africa Twin
Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani
Hej, nie bardzo wiemy jak nasmarować linki od gazu? wyjęliśmy je razem z obwodami, ale po obu stronach są te walce i nie da się wyjąć linki w obwodu, wpuściliśmy trochę WD-40, a potem nasmarowaliśmy to co się dało, potem poruszaliśmy, żeby może zeszło trochę niżej. Wszystko trochę lepiej działa, aczkolwiek dalej są problemy z jej powrotem do stanu "0".
Pozdrawiam
Pozdrawiam

- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani
1.Kup w aptece strzykawkę z igłą
2.Weź troszkę oleju rozcieńcz z benzyną
3.Przygotowaną substancję napełnij strzykawke i przy pomocy igły wlej pod pancerz. Co jakiś czas poruszaj linką.
4. zakończ wyrwane oleju gdy z drugiej strony linki zacznie cieknac.
Olej rozrabiamy z benzyną ponieważ sam olej jest za gęsty by wcisnąć go pod pancerz a benzyna po czasie wyparuje i zostanie na lince sam olej.
WD 40 może i ma właściwości smarujące, ale głównie wysusza. Można nim co najwyżej pozbyć się wilgoci z pancerza.
2.Weź troszkę oleju rozcieńcz z benzyną
3.Przygotowaną substancję napełnij strzykawke i przy pomocy igły wlej pod pancerz. Co jakiś czas poruszaj linką.
4. zakończ wyrwane oleju gdy z drugiej strony linki zacznie cieknac.
Olej rozrabiamy z benzyną ponieważ sam olej jest za gęsty by wcisnąć go pod pancerz a benzyna po czasie wyparuje i zostanie na lince sam olej.
WD 40 może i ma właściwości smarujące, ale głównie wysusza. Można nim co najwyżej pozbyć się wilgoci z pancerza.

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- Blazej
- Motorowerzysta
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 maja 2012, 21:09
- Imię: Błażej
- Miejscowość: Gdańsk
- Plecak: Brak
- Numer GG: 2808647
- Telefon: 502656799
Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani
Kawa stoi już w serwisie, po nieudanych próbach naprawy rolgazu oraz tych "stukotach" czekamy na analizę, ma być do piątku
podzielę się informacjami
-- 16 Lip 2012, 19:05 --
załamka, mianowicie - głowica, napinacz, tłoki, rozrząd też dostał po dupie - jeden wielki sajgon
-- 20 Lip 2012, 21:03 --
Zakupiony nowy silnik..
czekam na montaż i jazdę!!

-- 16 Lip 2012, 19:05 --
załamka, mianowicie - głowica, napinacz, tłoki, rozrząd też dostał po dupie - jeden wielki sajgon

-- 20 Lip 2012, 21:03 --
Zakupiony nowy silnik..


- czaro85
- Klubowicz
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
- Imię: Cezary
- Miejscowość: Maków Mazowiecki
- Plecak: Agnieszka
- Garnek: HJC FG-15
- Numer GG: 5485371
Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani
Oj to nie miła niespodzianka zaraz po zakupie moto
, ale żeby od razu nowy silnik ze starego naprawdę już nic nie było ?

Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
- Blazej
- Motorowerzysta
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 maja 2012, 21:09
- Imię: Błażej
- Miejscowość: Gdańsk
- Plecak: Brak
- Numer GG: 2808647
- Telefon: 502656799
Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani
wałki do niczego czyli głowica wek
rozrząd dostał po dupie ostro
napinacz do niczego
tutaj już koszt części i robocizny przewyższa koszt silnika - fakt nowy silnik wyjdzie mnie więcej wliczając w to robociznę ale stary zawsze można sprzedać więc wyjdzie na jedno a wszystko nowe
no niemiła niespodzianka fakt
rozrząd dostał po dupie ostro
napinacz do niczego
tutaj już koszt części i robocizny przewyższa koszt silnika - fakt nowy silnik wyjdzie mnie więcej wliczając w to robociznę ale stary zawsze można sprzedać więc wyjdzie na jedno a wszystko nowe

no niemiła niespodzianka fakt

-
- Podawacz śrubek
- Posty: 8
- Rejestracja: 02 cze 2012, 16:55
- Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
- Numer GG: 11949309
Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani
To co było powodem tego, że wszystko padło?
- thomsonicus
- Motocyklista
- Posty: 116
- Rejestracja: 12 cze 2011, 16:35
- Imię: Pan
- Miejscowość: Krasnystaw
- Garnek: KBC VR1X Irid
- Numer GG: 3534487
- Kontakt:
Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani
Pewnie napinacz rozrządu się zepsuł (podejrzewam sprężynę) i zluzował albo przepiął łańcuch który działając ze zwiększoną siłą mógł zniszczyć wałki rozrządu. Ale tłoki to nie wiem, zerwał się czy co?
Tak strzelam.
Tak strzelam.
- Blazej
- Motorowerzysta
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 maja 2012, 21:09
- Imię: Błażej
- Miejscowość: Gdańsk
- Plecak: Brak
- Numer GG: 2808647
- Telefon: 502656799
Re: Kilka problemów z nową Kawą (manetka, stukot, bak, ssani
dokładnie tak jak mówisz, napinasz (sprężyna) już po prostu do niczego się nie nadawało. a Tłoki nie mam zielonego pojęcia - mam ten silnik w domu, zaraz jadę oddać go chłopakom na szrot
Nie mam ochoty na niego patrzeć bo rachunek śpi mi się po nocach heh
Ale jednym plusem jest to, że mam wszystko zrobione na cacy i tylko śmigać i niczym się nie przejmować


Ale jednym plusem jest to, że mam wszystko zrobione na cacy i tylko śmigać i niczym się nie przejmować

