Wykryto Ad block: Nasza strona internetowa działa dzięki wyświetlaniu reklam online. Rozważ wsparcie nas, wyłączając blokadę reklam na tej witrynie.
Wszystkie informacje związane z Kawasaki ER5
Moderatorzy: Miłosz , Kamyk , lucek , bartoszto , jotto , Kanc1erz
Pleberk
Rowerzysta
Posty: 33 Rejestracja: 19 wrz 2010, 11:22
Post
autor: Pleberk » 15 paź 2010, 08:09
Ciekawi mnie ile ER 5 sie buja na kazdym biegu na okreslonych najwyzszych waszych wykreconych obrotach lub na fulu ?
Pytam poniewaz szkoda mi do takich testow a moze juz ktos tego dokonal
kuszka
Rowerzysta
Posty: 19 Rejestracja: 17 lut 2011, 15:56
Miejscowość: Leżajsk
Numer GG: 4646429
Lokalizacja: Leżajsk
Post
autor: kuszka » 18 lut 2011, 18:21
na 6 cos lekko ponad 170 km na prostej
Sprinter
Motocyklista
Posty: 105 Rejestracja: 30 sty 2011, 12:56
Miejscowość: Częstochowa
Post
autor: Sprinter » 21 lut 2011, 16:21
moja na 6 leci coś koło 182km/h niezależnie czy sam czy we 2... podejrzewam ze na 5 niewiele mniej( w koncu 6 to tylko nadbieg..)
Spinu
Motorowerzysta
Posty: 62 Rejestracja: 19 sty 2011, 20:17
Imię: Michał
Miejscowość: Kraków
Garnek: Shark
Motocykl: Cagiva Raptor 650
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Spinu » 22 lut 2011, 20:29
a macie owiewki czy nie?
Sprinter
Motocyklista
Posty: 105 Rejestracja: 30 sty 2011, 12:56
Miejscowość: Częstochowa
Post
autor: Sprinter » 23 lut 2011, 12:29
ja posiadam.
Kamyk
Administrator
Posty: 3375 Rejestracja: 19 cze 2010, 19:07
Imię: Rafał
Miejscowość: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Plecak: Ewa
Garnek: Shoei XR-1000 / HJC
Skype: kaminski.rafal
Numer GG: 2697152
Motocykl: Testowy
Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Post
autor: Kamyk » 23 lut 2011, 15:08
ja tez mam
Er5 -> SV 650 K3 -> ST xtz 750 '89 + ...
kuszka
Rowerzysta
Posty: 19 Rejestracja: 17 lut 2011, 15:56
Miejscowość: Leżajsk
Numer GG: 4646429
Lokalizacja: Leżajsk
Post
autor: kuszka » 04 mar 2011, 16:44
ja tez mam malutką szybkę
Wolf
Motocyklista
Posty: 144 Rejestracja: 05 gru 2010, 23:22
Lokalizacja: Brodowo koło Środy Wielkopolskiej
Post
autor: Wolf » 04 mar 2011, 17:10
Moja kawa po modyfikacjach silnika jakie w nim nastąpiły(częściowo z musu) powinna bez problemu przekroczyć 200km/h ale wiadomo przecież że nie jest to ścigacz tylko turystyk i nie chodzi tu o szybkość a o niezawodność..
[color=#0040FF]BRACI SIĘ NIE TRACI-to hasło powinno łączyć wszystkich motocyklistów!!!!! :)[/color]
Sprinter
Motocyklista
Posty: 105 Rejestracja: 30 sty 2011, 12:56
Miejscowość: Częstochowa
Post
autor: Sprinter » 04 mar 2011, 21:37
to co zrobiłeś w silniku??według producenta powinna pójść niespełna 180km/h
OloK
Motocyklista
Posty: 575 Rejestracja: 27 cze 2010, 22:49
Imię: Aleksander
Miejscowość: Złotoryja
Plecak: Brak :)
Garnek: AGV K-3
Numer GG: 7525884
Lokalizacja: Złotoryja
Kontakt:
Post
autor: OloK » 04 mar 2011, 23:18
obstawiam ze w silniku sa czesci od gpz-ta
apropos, z racji tego ze moj naked zamienia sie powoli w turystyka to myslalem nad zmiana zebatki na predkosc aby moc jechac 130-140km/h na 6 biegu bez zbednego obciazania silnika wysokimi obrotami, teraz prosze o rady jaka dac zebatke z tylu 40zebow a moze 38 (seria 42) ??
Komar 2350 -> Piaggio Zip -> Suzukia Katana -> Kawasaki ER-5 -> ....
Galeria