Witam wszystkich.
Mam mały problem... mianowicie przy ostatnim etapie składania ERki, zauważyłem że na dole w kartonie został mi dystans / podkładka (patrz załącznik).
Piszę dystans bo wymiary są nietypowe śr zew 22 mm wew 16/16.5 mm grubość 0.2 mm. Przekopałem manual, schematy i za Chiny ludowe nie mogę namierzyć gdzie znajdował się ten element.
Nie jest skorodowana, widać wytarcia, także musi gdzieś być ukryta
ERka została rozłożona na części pierwsze, na pewno dystans nie znajdował się w: koszu sprzęgłowym, pompie wody, alternatorze, rozruszniku, wahaczu, misce olejowej.
Wydaje mi się że może znajdować się w felgach (wymieniałem łożyska w obydwóch, średnica pasuje na tylną ośkę) lub w główce ramy.
Mój typ to lewa strona koła tylnego, między łożyskiem w zbieraku a łożyskiem w feldze
Ma ktoś z was jakąś teorie gdzie powinna się znajdować ?
Z góry dzięki za pomoc.
Pomoc w lokalizacji cześci
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Pomoc w lokalizacji cześci
Ta podkładka to zwykła miedziana podkładka służąca do uszczelnienia połączeń hydraulicznych/olejowych. Nie mam jednak pojęcia, gdzie mogła by się znajdować podkładka o podanych wymiarach, żadnej śruby o fi 16mm sobie nie przypominam.. Chyba jedynie ta duża olejowa, co jest między wizjerem stanu oleju a pompą wody.
Hehe, odpal moto i zobaczysz czy Ci gdzieś cieknie
Hehe, odpal moto i zobaczysz czy Ci gdzieś cieknie
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
Re: Pomoc w lokalizacji cześci
problem w tym ze to nie jest miedziana podkładka tylko stalowa. Zresztą podkładki miedziane są o wiele grubsze
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Pomoc w lokalizacji cześci
Są tej samej grubościoutlive pisze:problem w tym ze to nie jest miedziana podkładka tylko stalowa. Zresztą podkładki miedziane są o wiele grubsze
Mogę Ci strzelić nawet kilka zdjęć jak chcesz.
W każdym razie w ogóle nie przypominam sobie takiej podkładki, a rozbierałem zarówno elementy tylnego koła jak i trochę silnika. A wszystko chodzi ok?
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Pomoc w lokalizacji cześci
Jedna z uszczelek od kolektora wydechowego? (potrafią się solidnie sprasować), ale nie pamiętam jaką miały średnicę...
Wymień dokładnie co było rozbierane żeby zawęzić pole możliwości:
Brzydko trzymać wszystkie części razem zamiast pudełek na osobne podzespoły
Również jestem za próbnym odpaleniem i jazdą testową w celu wytropienia właściwego miejsca, tylko gorzej jeżeli to coś np. z wnętrza skrzyni biegów
Wymień dokładnie co było rozbierane żeby zawęzić pole możliwości:
chyba, że to jest cała lista, więc silnik, zawieszenie itp na części pierwsze?ERka została rozłożona na części pierwsze, na pewno dystans nie znajdował się w: koszu sprzęgłowym, pompie wody, alternatorze, rozruszniku, wahaczu, misce olejowej.
Brzydko trzymać wszystkie części razem zamiast pudełek na osobne podzespoły
Również jestem za próbnym odpaleniem i jazdą testową w celu wytropienia właściwego miejsca, tylko gorzej jeżeli to coś np. z wnętrza skrzyni biegów
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
Re: Pomoc w lokalizacji cześci
Uszczelki kolektora są większe, także to nie to
Motocykl został rozebrany na części pierwsze. Alu i stal pojechało do piaskowania/malowania, silnik został wypiaskowany.
Grubsze części układem w kartonie, śruby i inne pierdalety opisałem i wsadzałem do osobnych woreczków.
Gdzieś to cholerstwo musiało się przykleić i po prostu mi umknęło
Uszczelkę znalazłem w miejscu, gdzie silnik nawet nie leżał wiec raczej ta uszczelka w nim się nie znajdowała.
Ale... po piaskowaniu z silnika usunąłem wszystkie dekle aby sprawdzić czy nie ma w nim piachu. Sprawdziłem tarcze wymieniłem uszczelki i złożyłem wszystko na nowo.
Dodatkowo rozkręcony został rozrusznik, wymieniony smar, sprawdzenie stanu szczotek... w nim znajdują się dystansy ale o wiele mniejszej średnicy
Rozebrane zostały koła (przy okazji wymiana wszystkich łożysk), hamulce (przód/tył), plastiki, łożyska ramy, lagi, elektryka... ogólnie wszystko rozkręcone zostało w drobny mak... przy okazji wymienię wszystkie śruby i nakrętki.
Jeżeli macie jakieś pomysły, będę wdzięczny
Motocykl został rozebrany na części pierwsze. Alu i stal pojechało do piaskowania/malowania, silnik został wypiaskowany.
Grubsze części układem w kartonie, śruby i inne pierdalety opisałem i wsadzałem do osobnych woreczków.
Gdzieś to cholerstwo musiało się przykleić i po prostu mi umknęło
Uszczelkę znalazłem w miejscu, gdzie silnik nawet nie leżał wiec raczej ta uszczelka w nim się nie znajdowała.
Ale... po piaskowaniu z silnika usunąłem wszystkie dekle aby sprawdzić czy nie ma w nim piachu. Sprawdziłem tarcze wymieniłem uszczelki i złożyłem wszystko na nowo.
Dodatkowo rozkręcony został rozrusznik, wymieniony smar, sprawdzenie stanu szczotek... w nim znajdują się dystansy ale o wiele mniejszej średnicy
Rozebrane zostały koła (przy okazji wymiana wszystkich łożysk), hamulce (przód/tył), plastiki, łożyska ramy, lagi, elektryka... ogólnie wszystko rozkręcone zostało w drobny mak... przy okazji wymienię wszystkie śruby i nakrętki.
Jeżeli macie jakieś pomysły, będę wdzięczny