jak i gdzie w kawie (po lifcie) reguluje sie tylne zawieszenie,czeka mnie jutro przejazd z duzym obciazeniem,wczesniej nie mialem potrzeby tego robic ,stad pytanie
Regulacja tylnego zawieszenia
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- Crass
- Klubowicz

- Posty: 237
- Rejestracja: 06 gru 2011, 17:57
- Imię: Krystian
- Miejscowość: Wawa/Ochota
- Garnek: Shark
- Kontakt:
Regulacja tylnego zawieszenia
siemka 
jak i gdzie w kawie (po lifcie) reguluje sie tylne zawieszenie,czeka mnie jutro przejazd z duzym obciazeniem,wczesniej nie mialem potrzeby tego robic ,stad pytanie
jak i gdzie w kawie (po lifcie) reguluje sie tylne zawieszenie,czeka mnie jutro przejazd z duzym obciazeniem,wczesniej nie mialem potrzeby tego robic ,stad pytanie
- Damiano
- Motocyklista
- Posty: 289
- Rejestracja: 12 kwie 2012, 23:47
- Imię: Damian
- Miejscowość: Kraków / Nowa Huta
- Garnek: HJC FG-15 Kynee
- Telefon: 797873166
- Motocykl: V strom DL 650
Re: Regulacja tylnego zawieszenia
hej
na dole w każdym zawieszeniu masz wypusty, trzeba amorek ściągnął i są 2 opcje albo masz klucz do amorków(taki klucz w kształcie półksiężyca z 2 wypustami na końcach) i wkładasz w górny otwór śrubokręt lub pręta i na dole przekręcasz amorka tak aby ci przeskoczył na jak najwyższy wypust (w amorkach są albo 3 albo 5 wypustów zależne od marki amorka) a 2 opcja jak nie masz klucza do amorków to zamiast tego klucza bierzesz większa żabkę, i przekręcasz
roboty z tym niema dużo, chwila i masz przestawione, tak samo robisz z 2 amorkiem 
na dole w każdym zawieszeniu masz wypusty, trzeba amorek ściągnął i są 2 opcje albo masz klucz do amorków(taki klucz w kształcie półksiężyca z 2 wypustami na końcach) i wkładasz w górny otwór śrubokręt lub pręta i na dole przekręcasz amorka tak aby ci przeskoczył na jak najwyższy wypust (w amorkach są albo 3 albo 5 wypustów zależne od marki amorka) a 2 opcja jak nie masz klucza do amorków to zamiast tego klucza bierzesz większa żabkę, i przekręcasz
Jawa350ts 89r. -->Kawasaki Er 5 02r. --->Suzuki Sv 650S 05r.--> Suzuki VStrom 650 06r. :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
- Crass
- Klubowicz

- Posty: 237
- Rejestracja: 06 gru 2011, 17:57
- Imię: Krystian
- Miejscowość: Wawa/Ochota
- Garnek: Shark
- Kontakt:
Re: Regulacja tylnego zawieszenia
o dzięki za info,ale mam jeszcze pytanko,kiedy już jest wyregulowane..tzn utwardzone a kiedy nie.
Bo w prawym i lewym amorku wyglada to u mnie inaczej,w jednym sruba moge krecic w lewo w drugim w prawo i zwariowalem
Generalnie wydaje mi sie ze juz jest twarde,nie mialem nigy problemu z obiciem,ale jutro bede wyjatkowo zaladowany grr
zajrzyj a te 2 zdjecia
http://dl.dropbox.com/u/33477/IMG_1145.jpg
http://dl.dropbox.com/u/33477/IMG_1146.jpg
Bo w prawym i lewym amorku wyglada to u mnie inaczej,w jednym sruba moge krecic w lewo w drugim w prawo i zwariowalem
Generalnie wydaje mi sie ze juz jest twarde,nie mialem nigy problemu z obiciem,ale jutro bede wyjatkowo zaladowany grr
zajrzyj a te 2 zdjecia
http://dl.dropbox.com/u/33477/IMG_1145.jpg
http://dl.dropbox.com/u/33477/IMG_1146.jpg
- Damiano
- Motocyklista
- Posty: 289
- Rejestracja: 12 kwie 2012, 23:47
- Imię: Damian
- Miejscowość: Kraków / Nowa Huta
- Garnek: HJC FG-15 Kynee
- Telefon: 797873166
- Motocykl: V strom DL 650
Re: Regulacja tylnego zawieszenia
przy przestawianiu ten wypust będzie przeskakiwał o kolejny ząbek do góry.(możesz przed zabawa psiknąć tam wd 40 albo cx40 żeby to przesmarować bo może na początku ciężko to ruszać się ;p)teraz masz ustawione na omówmy się mała wagę :p gdyż ząbek masz ustawiony na najniższym położeniu, musisz teraz w druga stronę skręcić go żeby był o te ząbki wyżej ;p ja np miałem taka sytuacje ze jak jechałem z plecakiem na niskim położeniu amorka to aż kołem targałem po tym plastikowym nadkolu, i musiałem przestawić go na maxa do góry, niema nic w tym trudnego 
Jawa350ts 89r. -->Kawasaki Er 5 02r. --->Suzuki Sv 650S 05r.--> Suzuki VStrom 650 06r. :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Regulacja tylnego zawieszenia
Aby utwardzić zawieszenie musisz bardziej "ścisnąć" sprężynę(będzie stawiać większy "opór" wahaczowi= twardsze zawieszenie), czyli tak jak pisał Damiano przestawiasz o ząbki do góry. Na początku też miałem wątpliwości, w którą kręcić żeby utwardzić... dlatego warto się zastanowić jak coś działa bo wtedy jest dużo łatwiej
Co do klucza to u mnie zachował się oryginalny komplet narzędzi razem z kluczem, z tym że jakość materiału z jakiego jest wykonany to porażka, po każdej sprężynie trzeba go było prostować w imadle
Co do klucza to u mnie zachował się oryginalny komplet narzędzi razem z kluczem, z tym że jakość materiału z jakiego jest wykonany to porażka, po każdej sprężynie trzeba go było prostować w imadle
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
Olo
- Rowerzysta
- Posty: 42
- Rejestracja: 12 mar 2014, 19:41
- Miejscowość: Łódź
- Plecak: mam urwany podnóżek ;/
- Garnek: HJC IS 17
- Numer GG: 6919090
Re: Regulacja tylnego zawieszenia
Dla pewności zapytam, chcę żeby amortyzatory były miększe. Muszę je przestawić tak żeby tył moto był wysoko czy nisko? 
- DeFi
- Klubowicz

- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Regulacja tylnego zawieszenia
A manual jest ściągnięty na dysk ?
http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic.php?f=10&t=12

1 - najniższy ząbek
5 - najwyższy ząbek
http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic.php?f=10&t=12

1 - najniższy ząbek
5 - najwyższy ząbek

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- cici0201
- Motocyklista
- Posty: 233
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
- Imię: Krystian
- Miejscowość: Kutno
- Garnek: LS2 FF370
Re: Regulacja tylnego zawieszenia
Jest to jaki standardowy klucz i dostane go w sklepie?
- DeFi
- Klubowicz

- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Regulacja tylnego zawieszenia
Używasz do tego klucza hakowego. Powinien znajdować się w zestawie narzędzi, o ile miałeś je przy motocyklu.

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- cici0201
- Motocyklista
- Posty: 233
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
- Imię: Krystian
- Miejscowość: Kutno
- Garnek: LS2 FF370
Re: Regulacja tylnego zawieszenia
Niestety nie dostałem żadnych kluczy do niego, dlatego zapytałem czy dostane go w zwykłym sklepie motoryzacyjnym.
