Cześć, witanie się i przedstawianie zostawię na później bo teraz nie czas na pierdoły bo jest poważny problem
Z racji pogody grzebię sobie w Kawie i wydaje mi się, że moja też jest zablokowana, pokrywy przepustnic są wypukłe a co do samych przepustnic, nie mam tak jak u Was, że dziurki są po bokach, tylko mam jedną od spodu, tam gdzie wychodzi iglica, to znaczy, że jest blok ? i oczywiście jak to zrobić, żeby było dobrze Odpisujcie szybko póki słaba pogoda
Czy zostaje mi kupno używanego gaźnika i wymiana przepustnic i pokryw ?
A jakie masz rozmiary dysz? seryjne to 102 i 35.
ja mam moto z DE, w papierach była adnotacja o odblokowaniu poprzez zmianę dysz. Jeżeli chodzi o te pokrywy to mam o ile pamiętam tą z pierwszego foto i to raczej nie ma znaczenia, wpływ mają dysze i ewentualnie jakieś zwężki. Mój idzie licznikowe +180 bo jeszcze tak całkiem na maksa nie sprawdzałem.
kurcze tego to już nie sprawdzę, bo za bardzo się na tym nie znam i nie chcę nic zepsuć, a w internecie też nic ciekawego nie ma napisanego o charakterystyce er500ac, także zostaje mi oddać go w ręce lepszego fachowca
I ja się podłączę. Co prawda inny motocykl, ale mam pytanie dotyczące tych pokrywek gaźników. Czy powinna być ta niby plastikowa tulejka? Mam podobną sytuację. Motocykl za mało jedzie. emwu, a jak u Ciebie to niby blokowanie się objawia? Od dołu ciągnie normalnie a potem dojeżdża do danej prędkości i koniec?
Tak od 130 zaczyna slimaczyc i wiele wiecej nie pojedzie od 2 lat zylem w blogiej nieswiqdomosci ze tak musi byc ale teraz szczerze zalezy mi na tym bo troche brakuje mu tej mocy
Dzwonilem do paru serwisow kawy, tylko w jednym powiedzieli mi cos wiecej o blokadach, mianowicie ze w kawie moga byc blokady na dyszach, zwezenia na kroccach a nawet na walkach rozrzadu (?!)
Edit: Umówiłem się z mechanikiem żeby mi zajrzał do tych gaźników, przeczyścił, wyregulował itp. a przy okazji spojrzy na króćce i wymieni dysze. Nawet jak to nic nie da to będę miał czyste sumienie niestety mój budżet ostro ucierpi, sama robocizna 150zł.. We wtorek go oddaje, dam znać o wynikach
No niestety i ja będę tak musiał postąpić;) W Fazerze też mnie wałkami rozrządu straszyli, ale myślę, że aż tak radykalnie chyba Francuzi by nie zrobili;)
Mam jeszcze jedno pytanie, mój mechanik twierdzi, że blokady były stosowane naprzemiennie tzn. jeśli blokada była założona na deklach gaźników to jest to jedyne ograniczenie, czyli nie ma prawa być blokady na dyszach lub króćcach. Czy macie jakąś wiedzę na ten temat ?
EDIT: No i ponoć nie ma żadnej blokady na gaźnikach, dziwna sprawa bo pokrywy widziałem i jestem przekonany, że mam te z tymi tulejami które były pokazywane na obrazkach wcześniej, także nie wiem co może być przyczyną tak słabych osiągów, tłumik na pewno mi nie pomaga bo mam zamontowany jakiś szeroki od czołgu, ale co dalej to nie mam pojęcia, pozdrawiam
Skoro silnik jest zdrowy i gaźniki są w porządku to może masz zmienione zębatki w napędzie? Albo któryś hamulec cały czas ociera? ale to byś chyba zauważył...
Oddaj lepiej moto do jakiegoś porządnego mechanika bo ciężko mi w to uwierzyć