Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- 
				KELGAR
 - Motocyklista
 - Posty: 352
 - Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
 - Imię: Mateusz
 - Miejscowość: Świdnica
 - Plecak: z książkami ^^
 - Garnek: Shark S600
 
Re: Pytania wszelkie
Więc ściągnij zbiornik paliwa, zalej borygo bezpośrednio do układu i miej problem z głowy. Jak zalejesz płynu do obiegu to w zbiorniczku wyrównawczym zostaw miejsce poniżej poziomu MAX, bo wywalić może ;]
LWG!
			
			
									
									
						LWG!
- czaro85
 - Klubowicz

 - Posty: 438
 - Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
 - Imię: Cezary
 - Miejscowość: Maków Mazowiecki
 - Plecak: Agnieszka
 - Garnek: HJC FG-15
 - Numer GG: 5485371
 
Re: Pytania wszelkie
1. Tak wręcz musi pykać 
2. Na 100% rurka przelewowa od płynu chłodzącego mam taką samą, po prostu masz nowy model w starym wychodziła z resztą rurek u dołu.
3. A gdzie dokładnie patrzyłeś że płyny w układzie brak ? do jeżeli w zbiorniczek wyrównawczy ten pod siedzeniem to o niczym nie świadczy. Płyn może być ale jego stan jest poniżej minimum.
			
			
									
									2. Na 100% rurka przelewowa od płynu chłodzącego mam taką samą, po prostu masz nowy model w starym wychodziła z resztą rurek u dołu.
3. A gdzie dokładnie patrzyłeś że płyny w układzie brak ? do jeżeli w zbiorniczek wyrównawczy ten pod siedzeniem to o niczym nie świadczy. Płyn może być ale jego stan jest poniżej minimum.
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
						- 
				garrowq
 - Motorowerzysta
 - Posty: 58
 - Rejestracja: 11 wrz 2012, 02:29
 - Imię: Piotrek
 - Miejscowość: Piaseczno
 - Garnek: UVEX 515 BOSS
 
Re: Pytania wszelkie
W tym wyrównawczym nie ma nic. Szedłem dalej z tą rurką aż pod bak, tam już nie było dostępu ale do tego momentu nic. A ściągać zbiornik nie mam ochoty, nie wystarczy dolać do tego zbiornika wyrównawczego?
			
			
									
									
						- 
				KELGAR
 - Motocyklista
 - Posty: 352
 - Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
 - Imię: Mateusz
 - Miejscowość: Świdnica
 - Plecak: z książkami ^^
 - Garnek: Shark S600
 
Re: Pytania wszelkie
http://www.kawasakimotorcyclespares.co. ... /17298.jpg
Nie zawsze to wystarcza.
			
			
									
									
						Nie zawsze to wystarcza.
- czaro85
 - Klubowicz

 - Posty: 438
 - Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
 - Imię: Cezary
 - Miejscowość: Maków Mazowiecki
 - Plecak: Agnieszka
 - Garnek: HJC FG-15
 - Numer GG: 5485371
 
Re: Pytania wszelkie
Wiesz to jak naprawa samolotu przy pomocy taśmy klejącej.
Albo zrobisz to porządnie albo w ogóle.
			
			
									
									Albo zrobisz to porządnie albo w ogóle.
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
						- 
				garrowq
 - Motorowerzysta
 - Posty: 58
 - Rejestracja: 11 wrz 2012, 02:29
 - Imię: Piotrek
 - Miejscowość: Piaseczno
 - Garnek: UVEX 515 BOSS
 
Re: Pytania wszelkie
Ok, w takim razie zabieram się za bak:) Dzięki Panowie.
			
			
									
									
						- 
				ERforceOne
 - Podawacz śrubek
 - Posty: 8
 - Rejestracja: 31 lip 2012, 13:06
 - Miejscowość: Szamotuły
 - Plecak: Aleksandra
 - Skype: ogor170
 - Numer GG: 3073045
 - Telefon: 723507951
 
Re: Pytania wszelkie
Witam mam taki mały problem niedawno miałem małą przygodę tj. przy dużej prędkości jakaś szmata wkręciła mi się w tylną zębatkę i zablokowała koło, po dojechaniu do domu okazało się że do wymiany jest łożysko tylnego koła. Łożysko wymienione ,łańcuch naciągnięty i nasmarowany i od tego momentu pojawia się  uciążliwy dla ucha problem ( choć nie wiem czy ma on cokolwiek wspólnego z wspomniana przygodą) Mianowicie kiedy przekręcę manetkę i przyśpieszam i całe zawieszenie pracuje oraz gdy odpuszczę gaz i siła działa w drógą stronę,oraz w trakcie zmiany biegów na coraz wyższe wydobywa się przeraźliwy, głośny pis, czy kwik trudno to nazwać ale brzmi to  tak " kwik kwik" haha Wszystko cholera podokręcałem i nie wiem skąd do cholery ten dźwięk, a jest on głośny więc psuje całą frajdę z jazdy, pomocy 
			
			
									
									
						- Żółty
 - Motorowerzysta
 - Posty: 58
 - Rejestracja: 14 maja 2011, 12:34
 - Imię: Tomek
 - Miejscowość: Warszawa-Miedzylesie
 - Garnek: HJC CS-R1 CHARACTER
 - Skype: spielerman
 - Kontakt:
 
Re: Pytania wszelkie
Skoro przy włączonym silniku, bez wciśnięcia sprzęgła, szmata zablokowała ci tylne koło to może silnik oberwał i na przykład pasek klinowy sie rozluźnił i ślizga ci sie przy większych momentach. Ale niech ktoś bardziej ogarnięty z mechaniki się wypowie.
			
			
									
									Kawasaki ER-5 --> BMW F650GS
						- radziorek15
 - Motocyklista
 - Posty: 550
 - Rejestracja: 10 lip 2011, 14:50
 - Imię: Radosław
 - Miejscowość: Białystok
 - Plecak: słowianka
 - Garnek: xr-1100 shoei
 - Numer GG: 9519818
 - Telefon: 693457668
 
Re: Pytania wszelkie
W er-5 nie ma żadnych pasków. Rozrząd jest na łańcuchu, a alternator chyba też bezpośrednio połączony z wałem lub jakąś zębatką. Pisk może być z jakiegoś łożyska.
			
			
									
									er-5 + SV650S
						- 
				KELGAR
 - Motocyklista
 - Posty: 352
 - Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
 - Imię: Mateusz
 - Miejscowość: Świdnica
 - Plecak: z książkami ^^
 - Garnek: Shark S600
 
Re: Pytania wszelkie
A ja bym zajrzał nawet do wałka od skrzyni... czy nagłe zablokowanie koła nie spowodowało, że puścił simmering , albo coś w ten deseń
			
			
									
									
						