Ja mam nawiniętą nową kwasówkę na wydechu. Robił mi to znajomy. Co do ceny to ci nie powiem, bo nic ode mnie nie wziął. Dołożył kawałek blachy-kwasówki i przymocował nitami. Wizualnie wydech wygląda lepiej niż przed owinięciem.
A nie ma przedmuchów w miejscu nitów, bo rozumiem trzeba przewiercić puszkę, myślałem też o zastąpieniu kwasówki karbonem, ciekawe jak by to wyszło, tylko nie wiem jak żywica poradzi sobie z temperaturą...
nie wiem jak to działa w praktyce, bo jeszcze go nie odpalałem z wydechem. A przeróbkę robiłem w trakcie zimowania sprzęta. Teraz tego go nie odpalę, bo mam zdemontowany bak.
Można spróbować zespawać nowy kawałek blachy do starej puchy, ale nie wiem jak to będzie wyglądało od strony wizualnej.
a samą blachę dostaniesz nawet na allegro: http://allegro.pl/blacha-regeneracja-na ... 61542.html http://allegro.pl/blacha-kwasoodporna-k ... 11081.html
Oki dzięki za linki, chyba spróbuję z kwasówką, co prawda będę miał dostęp do włókna węglowego i myślałem, że zrobię home-made carbon look ale się boję, że żywica może nie współgrać z wysoką temperaturą a nie mam doświadczenia w tym temacie...
Ja chyba nawet mam taka giętarkę do blachy w pracy, tylko leży w garażach z nieużywanymi gratami... Muszę poszukać, to może rozkręci się jakąś niskoseryjną produkcję
-- 02 Lut 2012, 22:03 --
tylko dalej nurtuje mnie pytanie, czy nie będzie przedmuchów przy nitach...
chrisp pisze:Ja chyba nawet mam taka giętarkę do blachy w pracy, tylko leży w garażach z nieużywanymi gratami... Muszę poszukać, to może rozkręci się jakąś niskoseryjną produkcję
-- 02 Lut 2012, 22:03 --
tylko dalej nurtuje mnie pytanie, czy nie będzie przedmuchów przy nitach...
Zawsze można pospawać zamiast nitować. Tak jak jest zrobiona oryginalna "srebrna" nakładka.