dot to nie płyn
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
ale raczej norma jaką płyn ma spełniać.
Lanie takiego jak na deklu jest obowiązkowe! i niech ktoś powie, ze nie, to znajdę mu milion pińcet przyczyn
generalnie dot każdej marki musi spełniać wymagania postawionę przez normę.
jesli masz słaby hebel to po pierwsze zmień płyn( dobrze odpowietrz), sprawdź stan okładzin hamulca (te natomiast różnią się jakością i to zasadniczo), zrób odświeżenie tloczkom ( miedzianka), sprawdź stan tarczy.
wiele serwisówek mówi, ze przewody w gumie powinny być wymieniane raz na 3(!) lata, inne że raz na 5.
U ciebie od nowości są pewnie stare.... ... i tu bym się doszukiwał podstaw problemów
co można realnie zrobić poza tym co napisałem?
zamiast gumy dać oplot stalowy, jesli masz zacisk starego typu ( przed liftem) to zamienić go na nowszy ( także zr-7 taki ma), zarzucić pompkę z zr-7.
U mojej lubej zestaw oplot/pompa/zacisk aż za bardzo się sprawdza... musiałem zwiększyć gęstość oleju w lagach, bo było ostro w dół podczas hamowania.
przelej to zwykłym DOTem jaki masz na deklu, a w tym sprzęcie i tak nie zagotujesz płynu
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)