Strona 1 z 3

Kierownica

: 21 kwie 2011, 10:14
autor: goldenapple
Jak sie zapatrujecie na takie wymiary?


Classic Low
A: 755, B: 70 C: 110, D: 60, E: 200
Classic High
A: 830, B: 120 C: 170, D: 140, E: 190
Speedfighter
A: 865, B: 75 C: 85, D: 80, E: 200
Superbike Elegance
A: 770, B: 80 C: 115, D: 100, E: 160
Superbike Comfort
A: 745, B: 90 C: 110, D: 140, E: 160

Re: Kierownica

: 21 kwie 2011, 10:28
autor: Kamyk
Pierwsza na rysunku to chyba nie bedzie pasowala zbytnio :) Mialem kiedys taka w rowerze :)

Re: Kierownica

: 21 kwie 2011, 13:52
autor: goldenapple
Na rysunku ksztalt jest mocno przerysowany,zeby wiadomo bylo co mierzyc ;P wiec nie ma co sie zalacznikiem sugerowac.

Chodzi mi o dlugosci/wysokosci poszczegolnych czesci kierownicy.
Która z nich jest optymalna, która wygodna, któa nietypowa?
Wiecie cos? na jakich wy jezdzicie?

Re: Kierownica

: 21 kwie 2011, 17:32
autor: DeFi

Re: Kierownica

: 21 kwie 2011, 21:21
autor: OloK
ja mam taka:
http://allegro.pl/ir-kierownica-uniwers ... 66545.html

przeszla chrzest bojowy w drodze na czestochowe :) na drugi dzien nic mnie nie bolalo :P takze polecam :)

Re: Kierownica

: 21 kwie 2011, 23:47
autor: UncleKlaus
Ja mam teraz założoną Superbike Comfort i mam wrażenie, że jest jakaś strasznie szeroka. Tak więc byłbym ostrożny przy wybieraniu jeszcze szerszych. Najbardziej oryginalną przypomina ta (TRW Superbike):
http://allegro.pl/kierownica-trw-lucas- ... 87307.html

Trochę żałuję, że jej nie kupiłem, ale niestety nie oferują jej w wersji Alu-look.

Wracając do kwestii szerokości kierownicy, to przy zakładaniu mojej (745mm) przewodów i linek starczyło tak na styk. Z ofert TRW ja bym wybierał pomiędzy Superbike a Superbike Comfort.

Re: Kierownica

: 22 kwie 2011, 09:25
autor: goldenapple
O! dzieki za informacje :)
napisze pozniej jaka kupilam i jak sie sprawuje w czasie jazdy :)

Re: Kierownica

: 22 kwie 2011, 16:17
autor: DeFi
Ja bym się pokusił dla siebie o model Speedfighter. Jest niższa niż ta którą mam obecnie a szerokość można samemu skrócić :)

Obrazek

Re: Kierownica

: 22 kwie 2011, 17:09
autor: Szczęka
Po skróceniu może się okazać, że nie będzie wystarczająco miejsca na gripy i resztę oporządzenia. Ewentualnie będzie trzeba nawiercić nowe otwory pod wypusty blokujące kostki przed obracaniem się.

Re: Kierownica

: 22 kwie 2011, 19:45
autor: DeFi
otwory i tak trzeba wiercić, bo ich nie ma :) a skrócić kiere oczywiście po przymiarce oporządzenia :)