Strona 25 z 26

Re: JAKIE OPONY ?

: 26 maja 2015, 18:59
autor: cici0201

Jakie opony

: 20 sty 2016, 15:03
autor: rafalski_4
Witam
Zamierzam zakupić do swojej kawusi nowe oponki, tylko nie mam pojęcia jakie. Czy mógłby ktoś poradzić?
Dodam, że na żadne tory nie jeżdżę. Głównie poruszam się po mieście, czasami dalej. W zasadzie potrzebuję jakieś oponki uniwersalne.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Re: JAKIE OPONY ?

: 20 sty 2016, 16:40
autor: Miłosz
Przeniosłem. Miłej lektury.
Proszę dopisujcie pytania do istniejących tematów. Pozdrawiam

Re: JAKIE OPONY ?

: 20 sty 2016, 21:50
autor: Remilo7
Niedawno zakupiłem Maxxis Promaxx na tył. Kosztowała 250zł, nowa, rocznik 2015, czyli cena dosyć niska w porównaniu z innymi, np. takim Metzelerem Lasertec, którego miałem do tej pory. Na pierwszy rzut oka, wygląda o wiele lepiej, fajny profil, jest zdecydowanie miękksza i bardziej klejąca się od Metzelera. Założyłem ją dopiero chwilę przed zimą, więc jeszcze prawie na niej nie jeździłem, ale z tego co czytałem i słyszałem opinie, oferuje dobry kompromis między przyczepnością a wytrzymałością. Dosyć szybko się rozgrzewa, świetnie trzyma w zakrętach, w deszczu też nieźle się spisuje i nie starcza co prawda na tyle kilometrów co Lasertec, ale też nie zużywa się po jednym sezonie (chociaż zależy ile kto jeździ :p ). Lasertec czasem mi uciekał, było to spowodowane kosztem wytrzymałości i jego twardości, tu nie powinny takie sytuacje mieć miejsca.

Re: JAKIE OPONY ?

: 21 sty 2016, 14:10
autor: Miłosz
Patrząc na powolne zużycie opon w Er5 stawiałbym na te bardziej przyczepne (szybciej zużywające się). Choćby miało przydać się tylko jeden raz.

Re: JAKIE OPONY ?

: 05 lut 2016, 03:23
autor: Kanc1erz
bhoy pisze:Cześć.
Posiadam Kawasaki ER5 z kompletem opon Bridgestone Battlax BT45 przód 110/70/17 i tył 130/70/17.
Niestety tylna opona jest mocno zużyta i nie nadaje się już do jazdy. Jest też droga i dlatego zastanawiam się czy ktoś z forumowiczów byłby w stanie dobrać oponę na tył innej marki tak żeby pasowała właściwościami do przedniej. Co sądzicie o takim rozwiązaniu?

Pozdrawiam
Generalnie Battlax lub Pirelli Sport Demon będą najlepsze, w cenie około 300zł.
W niższych są również Duro, kilka osób tutaj je chwaliło. Pamiętaj jedynie, że opona MUSI być radialna, a nie diagonalna. Dlaczego? Bo z przodu także masz radialną, a jest niedopuszczalne, by jednocześnie mozna było mieć radialną z przodu i diagonalną z tyłu. Odwrotnie może być. http://motogumy.pl/opony_motocyklowe_ra ... nalne.aspx

Re: JAKIE OPONY ?

: 05 lut 2016, 15:57
autor: Miłosz

Re: JAKIE OPONY ?

: 21 maja 2017, 13:52
autor: Adriano285
Witam
Zastanawiam się nad opona na tył. Zastanawiam się nad dwoma Pirelli ANGEL CITY R 130/70-17 62 S i nad Michelin Pilot Street 130/70/17
I co tam sądzicie o tym?

Re: JAKIE OPONY ?

: 09 cze 2017, 17:10
autor: darek4-67
Kolego. jestem właśnie po wymianie opon na Michelin Pilot. Cóż mogę powiedzieć. Do tej pory jeździłem na oryginalnych Dunlopach. Teraz wiem co to znaczy przyjemność z jazdy Kawasaki. Niebo a ziemia. Dosłownie kleją się asfaltu. Motocykl sam się wyprowadza do poziomu z zakrętu. Skończyły się shimy i ściąganie. Nawet szybka przestała drżeć. Niby miałem dobry bieżnik ale niestety wiek opon zrobił pewnie swoje. Pamiętaj jedynie aby to były radialne z wyższym indeksem prędkości. To wielka różnica w budowie tych opon.

Re: JAKIE OPONY ?

: 27 cze 2017, 22:03
autor: karol133
Hej,
Ja od września z tyłu a od początku tego roku również z przodu posiadam Pirelli ANGEL CITY i po kilku tysiącach km jestem z nich bardzo zadowolony :) Dobrze się grzeją oraz trzymają asfaltu przy niskich jak i wysokich temperaturach. Również ostatnio jeździłem w off-radzie jaki i podczas deszczy oraz zaraz po deszczu i nie odczuwałem różnicy :) Na winklach również nie ma problemu :D Więc jak dla mnie idealne połączenie jakości do ceny :) I taaaak, wiem, wiem, że może być zaraz, że indeks prędkości jest niższy, ale powiedzmy sobie szczerze, że jak często ma się na Er-5 170/180 na liczniku?
Dodam, że wcześniej posiadałem z tyłu Continentala, który wytarł się w sekundę na środku przez co każdy zakręt pokonywany był jak po błocie... Natomiast z przodu Maxxis, który długo się grzał i bardzo często ślizgał więc nie raz już widziałem się w bagażniku samochodu jadącego przede mną ;/