Modele ER-5 (25Kw/37Kw)

Wszystkie informacje związane z Kawasaki ER5

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

DeeRDe
Podawacz śrubek
Posty: 4
Rejestracja: 22 wrz 2014, 19:34
Miejscowość: Żywiec

Modele ER-5 (25Kw/37Kw)

Post autor: DeeRDe »

Witam, z przyjemnością piszę mój pierwszy post na tym forum. Z racji tego, że mam zamiar zacząć historię z ER-ką i że będę mógł prowadzić "sztukę" tylko do 35KW (kat.A2) bardzo proszę o pomoc, czy może ktoś mi wytłumaczyć jak były produkowane ER5-ki? Z tego co zdążyłem się zorientować to wiem, że były modele seryjnie 25KW i 36/7Kw, wiem też że w 25KW były blokowane wałki rozrządu, tu moje pytanie? Czy we wszystkich które mają seryjnie 25KW problem leży w tym rozrządzie? Chodzi mi o to, że chciałbym mieć porządek w papierach (do 35KW w dowodzie), a nie ukrywam, że po ok. sezonie chciałbym to odblokować, a słyszałem że z tymi wałkami są problemy i że tego się za bardzo nie da odblokować.
Reasumując, bardzo proszę rozjaśnić mi temat sztuk 25KW i może w którychś rocznikach produkowano tylko 25KW, zależy mi na rocznikach >2000.
Z góry dziękuję!
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Modele ER-5 (25Kw/37Kw)

Post autor: DeFi »

ER-5 była blokowana w różny sposób, w zależności na jaki rynek szła.
Poczytaj ten temat:
http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic.php?f=10&t=121
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
DeeRDe
Podawacz śrubek
Posty: 4
Rejestracja: 22 wrz 2014, 19:34
Miejscowość: Żywiec

Re: Modele ER-5 (25Kw/37Kw)

Post autor: DeeRDe »

Dziękuję bardzo, troszkę jaśniej, a czy ktoś mógłby mi jeszcze wytłumaczyć czym różni się TWISTER od normalnego? I w jakich rocznikach były produkowane?
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Modele ER-5 (25Kw/37Kw)

Post autor: DeFi »

Niczym. Ot taki dodatek reklamowy
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
DeeRDe
Podawacz śrubek
Posty: 4
Rejestracja: 22 wrz 2014, 19:34
Miejscowość: Żywiec

Re: Modele ER-5 (25Kw/37Kw)

Post autor: DeeRDe »

Bardzo dziękuję za szybkie i konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
pioter300
Motocyklista
Posty: 151
Rejestracja: 01 lip 2012, 12:39
Imię: Piotr
Miejscowość: Wa-wa/Piaseczno
Garnek: SHARK S900

Re: Modele ER-5 (25Kw/37Kw)

Post autor: pioter300 »

DeeRDe pisze:(...) a czy ktoś mógłby mi jeszcze wytłumaczyć czym różni się TWISTER od normalnego? I w jakich rocznikach były produkowane?
http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic.php?f=9&t=1641
Jestem bardzo początkujący więc proszę nie dziwić się niektórymi moimi pytaniami.
Pierwsze moto, pierwsze godziny jazdy i pierwszy kontakt z mechaniką.
Libra
Rowerzysta
Posty: 16
Rejestracja: 18 wrz 2014, 22:22
Imię: Iza
Miejscowość: Wrocław

Re: Modele ER-5 (25Kw/37Kw)

Post autor: Libra »

DeeRDe pisze:Dziękuję bardzo, troszkę jaśniej, a czy ktoś mógłby mi jeszcze wytłumaczyć czym różni się TWISTER od normalnego? I w jakich rocznikach były produkowane?
Witam,
jestem świeża na tym forum, ale w ciągłej edukacji, z racji poszukiwania swojej pierwszej ereczki5 :) Poniżej kilka informacji dot. Twisterków.
1. Kawasaki ER-5 Twister z 2000 r.:
- 50kM,
- prędkość max. 160 km/h,
- wysokość siodła: 780mm (przy moim wzroście bardzo istotna),
- masa 174kg (też istotna dla mnie),
- zbiornik paliwa - 16L.
2. Kawasaki ER-5 Twister z 2001 r.:
- 50kM,
- prędkość max. 180 km/h,
- wysokość siodła: 815mm,
- masa 180kg,
- zbiornik paliwa - 17L.

Pozdrawiam :)
keteiz1
Oldmotocyklista
Posty: 544
Rejestracja: 29 sty 2011, 11:15
Imię: Krzysztof
Miejscowość: krk
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Modele ER-5 (25Kw/37Kw)

Post autor: keteiz1 »

Po lifcie nie zmieniły się osiągi, a nawet się zmniejszyły. Okradziono ja z kilku rzeczy chyba dla obniżenia kosztów. Dodano błysk kolano wydechu i końcówkę. Zmieniono na korzyść tylko: wielkość baku i zamocowanie kanapy.
Z mojego doświadczenia wiem ze nowy produkt w chodzący na rynek, to w miarę full wyp. Potem jak jest popyt to coś się dokłada, dla podkręcenia sprzedaży a następnie dany model próbuje się zubożyć poprawiając zyski w zamian za błysk dodatki. Taka jest ekonomia.
DeeRDe
Podawacz śrubek
Posty: 4
Rejestracja: 22 wrz 2014, 19:34
Miejscowość: Żywiec

Re: Modele ER-5 (25Kw/37Kw)

Post autor: DeeRDe »

Jeszcze raz dziękuję wszystkim wypowiadającym się, coś już wiem, a myślę, że reszta przyjdzie z czasem.
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ