Dobre rady z doświadczenia.

Wszystkie informacje związane z Kawasaki ER5

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
Sprinter
Motocyklista
Posty: 105
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:56
Miejscowość: Częstochowa

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: Sprinter »

teoretycznie można tylko po co?? braknie Ci benzyny i nic nie zrobisz... Nie lepiej jezdzic na ON? wtedy jak Ci braknie przełączasz na res i dalej jedziesz :)
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: DeFi »

jest jeszcze aspekt taki, że na spodzie baku mogą zbierać się różne śmieci, a rezerwa bierze paliwo właśnie z dołu baku. Ja wole unikać jazdy na rezerwie, ale czasami trzeba.
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
Lish
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 957
Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:56
Imię: Karol
Miejscowość: Piaseczno
Plecak: Kiti
Garnek: biały
Telefon: 500366623
Motocykl: fzs600 pies
Kontakt:

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: Lish »

A ile wynosi rezerwa?
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: DeFi »

3,5 litra
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
OloK
Motocyklista
Posty: 575
Rejestracja: 27 cze 2010, 22:49
Imię: Aleksander
Miejscowość: Złotoryja
Plecak: Brak :)
Garnek: AGV K-3
Numer GG: 7525884
Lokalizacja: Złotoryja
Kontakt:

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: OloK »

Hehe :P ja bym potrzebowal rezerwe rezerwy :P bo juz kiedys zabraklo mi paliwa i zostalo tylko pchanie motorka :P
takze u mnie w baku syfu raczej nie ma :P
Komar 2350 -> Piaggio Zip -> Suzukia Katana -> Kawasaki ER-5 -> ....
Galeria
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: DeFi »

Myślałeś nad przerobieniem kanistra na plecak ? :)
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
OloK
Motocyklista
Posty: 575
Rejestracja: 27 cze 2010, 22:49
Imię: Aleksander
Miejscowość: Złotoryja
Plecak: Brak :)
Garnek: AGV K-3
Numer GG: 7525884
Lokalizacja: Złotoryja
Kontakt:

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: OloK »

jeszcze nie, ale bede musial nad tym pomyslec hehe :P
Komar 2350 -> Piaggio Zip -> Suzukia Katana -> Kawasaki ER-5 -> ....
Galeria
Awatar użytkownika
radunc
Rowerzysta
Posty: 35
Rejestracja: 11 mar 2011, 11:30
Imię: Jacek
Miejscowość: Konin

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: radunc »

PRI to awaryjne zalanie gaźników, to prawda rónież że w sprawnym motocyklu zawory iglicowe zatrzymują wypływ paliwa dalej, ale prędzej czy później przepuszczą... i po co się o tym dowiedzieć w tak drastyczny sposób ?
U mnie też wsio działało do tej zimy, a 2 mies temu przeżyłem horror kiedy zdiagnozowałem, że pół zbiornika przelało się przez gaźniki niżej do silnika :(
Moja rada - od PRI ręce trzymać z daleka i używać tylko po to do czego przewidział producent to nie będzie problemów :)
Jacek
Jacek Radunc
Awatar użytkownika
Criss
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 247
Rejestracja: 21 paź 2010, 14:32
Imię: Krzysiek
Miejscowość: Leszno
Motocykl: Suzuki DR800
Lokalizacja: Przybyszewo k.Leszna

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: Criss »

dokładnie i ostrożnie z rezerwą bo paprochy w kraniku skutkują tym samym...:) właśnie mi sie to przytrafiło... ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło... olej a raczej to co z niego zostało czarny jak smoła (choc poprzedni właściciel niby 300km zrobił na nim)... tak wiec i tak do wymiany :) i przy okazji filtr i świece wymienie :)
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: DeFi »

Ja mam świeży olej z przebiegiem 1000 km (sam zmieniałem na zimę) i jest czarniutki (spuszczany przy wymianie sprzęgła), więc barwą bym się nie przejmował
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
ODPOWIEDZ