od kle i ogólnie kilka świetnych patentów...
a co do zębatki to jak założysz mniejszą to jeszcze bardziej obciążysz silnik...przykładem może być..hmmmm rower górski...
gdy wrzucasz większe biegi(to tak jak byś przekładał zębatki) coraz ciężej jest nam pedałować i się męczymy.Silnik to nasze nogi...
Predkosc ~max na danym biegu...
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Motocyklista
- Posty: 144
- Rejestracja: 05 gru 2010, 23:22
- Lokalizacja: Brodowo koło Środy Wielkopolskiej
Re: Predkosc ~max na danym biegu...
[color=#0040FF]BRACI SIĘ NIE TRACI-to hasło powinno łączyć wszystkich motocyklistów!!!!! :)[/color]
- OloK
- Motocyklista
- Posty: 575
- Rejestracja: 27 cze 2010, 22:49
- Imię: Aleksander
- Miejscowość: Złotoryja
- Plecak: Brak :)
- Garnek: AGV K-3
- Numer GG: 7525884
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: Predkosc ~max na danym biegu...
wiem o czym mowisz i rozumiem analogie
Lecz jadac 700km po autostradzie z obrotami 7-8 tys to jest chyba bardziej niezdrowe dla silnika, przy zmianie zebatki mysle ze uzyskam 5-6 tys
narazie ten temat jest u mnie otwarty, bede musial wskoczyc na autostrade i jeszcze raz sie przekonac
Lecz jadac 700km po autostradzie z obrotami 7-8 tys to jest chyba bardziej niezdrowe dla silnika, przy zmianie zebatki mysle ze uzyskam 5-6 tys
narazie ten temat jest u mnie otwarty, bede musial wskoczyc na autostrade i jeszcze raz sie przekonac
Komar 2350 -> Piaggio Zip -> Suzukia Katana -> Kawasaki ER-5 -> ....
Galeria
Galeria
- alfredo
- Motorowerzysta
- Posty: 53
- Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:47
- Miejscowość: Olkusz
- Lokalizacja: Krzeszowice
- Kontakt:
Re: Predkosc ~max na danym biegu...
odnośnie maksymalnej prędkości na poszczególnych biegach i obrotach można zajrzeć na ---> http://www.gearingcommander.com/
- Lish
- Klubowicz
- Posty: 957
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:56
- Imię: Karol
- Miejscowość: Piaseczno
- Plecak: Kiti
- Garnek: biały
- Telefon: 500366623
- Motocykl: fzs600 pies
- Kontakt:
Re: Predkosc ~max na danym biegu...
Wolf - a co dokładnie robiłeś? Jakie patenty?
- urbansan
- Klubowicz
- Posty: 600
- Rejestracja: 24 mar 2011, 09:43
- Imię: Urban
- Miejscowość: Wa-wa
- Plecak: Panna Urbanna :D
- Garnek: RPHA 10+
- Motocykl: SV1000
- Lokalizacja: Wa-wa
Re: Predkosc ~max na danym biegu...
Olok, no jezeli przeszkadzaja Ci wyzsze obroty, to wrzuc najblizsza mozliwa zebatke. Niby 1 zabek, a swoje robi. Patrzac analogicznie, stunterzy uzywaja tylnych duzych zebatek, by szybko poszedl moment na kolo tj bez duzego obciazenia. Inna zebatka 6tego biegu moze zmniejszyc CI predkosc maksymalna... co ciekawe, moze nie wycisnac z silnika wiecej niz 5ty bieg. Ilosc obrotow raczej ma maly zwiazek z przeciazeniem silnika, chyba, ze to sport albo dwusow enduro. Przy wyzszych obrotach serce ma wieksza moc, co jest zwiazane z wieksza iloscia wybuchow w cylindrach w tym samym czasie. Oznacza to ze bezwladnosc walu i cylindrow przyczynia sie do nieobciazania. Pytasz o spalanie? Moze sie okazac, ze te 2 tys obrotow mniej masz bardziej otwarta przepustnice i wiecej wahy idzie, niz gdybys normalnie mial ledwo co otwarta, bo silnik zasuwa na wyzszej mocy. Z obrotami jest silnie zwiazane smarowanie silnika, wiecej krecisz, wiecej leje sie na rozrzad.
Jezeli chcesz na luzie jechac szybko na autostradzie, to sugeruje Bandita 1200... wystarczajaco ciezki, wystarczajacy moment do walki z wiatrem, a Kawka niech zostanie filigranową Panną do poglaskania po rozrządzie
Jezeli chcesz na luzie jechac szybko na autostradzie, to sugeruje Bandita 1200... wystarczajaco ciezki, wystarczajacy moment do walki z wiatrem, a Kawka niech zostanie filigranową Panną do poglaskania po rozrządzie
Virago 535 '93 -> kawa er-5 '02 -> hornet 900 '04 -> SV1000s '03