Tak się zasugerowałem tym, że Twój tłumik gwiżdże, może nagraj dźwięk, bo w tej kwestii ciężko opisywać
Jest bardzo mało informacji o Twisterach, na zagranicznych forach twierdzą, że różnią się tylko naklejkami na zadupku. A "mit" o innym tłumiku wziął się właśnie z rdzewiejących tłumików, może kolega Bedol się wypowie bo miał ten przypadek
Swoją drogą bierze się to pewnie z tego, że Twistery to już starsze roczniki czyli zazwyczaj bardziej zardzewiałe/zużyte, moja sztuka też od czasu gdy ją mam zrobiła się głośniejsza i mieszanka się wzbogaciła więc nie wiem czy wydech nie zaczął się sam wybebeszać
Corr pisze: A "mit" o innym tłumiku wziął się właśnie z rdzewiejących tłumików, może kolega Bedol się wypowie bo miał ten przypadek
Rury od wydechu mam dość mocno pordzewiałe (muszę się za nie wziąć w końcu), więc nie wykluczam że samo wnętrze tłumika w jakiś sposób ucierpiało. Tak jak pokazywałem na filmiku, w moim przypadku wystarczyło wsadzić rurkę z nawierconymi otworami co by mógł w miarę swobodnie wypuszczać spaliny. Oczywiście postarałem się o to by ta rurka się nie wysunęła w trakcie ostrej jazdy (przewiercenie i przykręcenie do zewnętrznej ścianki + kontra co by się nakrętka nie odkręciła od wibracji) Dźwięk świszczenia całkowicie zniknął. Jednak cały czas boję się że nakrętki się odkręcą i mój db killer się wysunie. W sytuacji gwiżdżącego tłumika jedynym wyjściem jest właśnie jego wymiana, jeśli się nie chce komu bawić w dorabianie rurki xD
Bedol a czy przysmarkanie owej rurki do wydechu nie było by lepsze od jakiś patentów ze śrubkami....... Odnosząc się do tematu wersja Twister na rynku niemieckim miała zaledwie 34km( sam takiego mam tzn. miałem bo odblokowałem). W temacie "jak odblokować ER5" jest wszystko opisane. Pozdro
sruba pisze:Bedol a czy przysmarkanie owej rurki do wydechu nie było by lepsze od jakiś patentów ze śrubkami....... Odnosząc się do tematu wersja Twister na rynku niemieckim miała zaledwie 34km( sam takiego mam tzn. miałem bo odblokowałem). W temacie "jak odblokować ER5" jest wszystko opisane. Pozdro
Ja mam na śrubie tak jak db killery montowane do tłumików montii xD
Nie zgadzam się z tym iż Twistery miały zaledwie 34 KM na rynku niemieckim gdyż ściągnąłem w tym roku właśnie nie dławioną wersję 50 KM.
No normalnie mój miał 25kw(Kawasaki ER5 98r Twister) v max ok 150km/h.... Znalazłem artykuł bodajrze z 2002r w którym koleś ładnie wszystko opisał.... Może Twoja wersja została oddławiona u niemca albo wcale blokady nie posiadała???? Wyczytałem, że ER5 z oznaczeniem Twister (nie wiem do którego roku prod.) na rynku niemieckim miała 34km. Chodzi tu o niemieckie kat. prawa jazdy..... A ileś. U nas wprowadzą to w styczniu 2013. Pozdro
Mój miał w papierach że nie był blokowany. Podejrzewam że trafiłem na wyjątek, z tego co piszesz. Wersja Twister to normalne ER5 przed liftem, przeznaczone na rynek niemiecki i chyba klika innych sąsiednich.