Co do łańcucha to wiem, że DID jest warty uwagi. Nie mogę znaleźć miarodajnych opinii dot. zębatek. Co sądzicie o zębatkach Jt Sprocket (przód i tył). Gdzieś czytałem, że na przód się nie nadają... 
Żeby unaocznić, myślę o tym zestawie: http://allegro.pl/zestaw-napedowy-kawas ... 07816.html
			
			
									
									
						Wymiana napędu / Zestaw napędowy DID + Jt Sprocket
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- UncleKlaus
 - Motocyklista
 - Posty: 179
 - Rejestracja: 10 mar 2011, 17:38
 - Imię: Michał
 - Miejscowość: Kraków
 
Re: Wymiana napędu / Zestaw napędowy DID + Jt Sprocket
Zębatki Sunstar'a będą pewnie lepsze, ale jeśli nie znajdziesz takiego zestawu w godziwej cenie, to bierz JT. Na pewno dadzą radę. Raczej na pewno łańcuch skończy się wcześniej niż zębatki.
			
			
									
									
						- bet1988
 - Motocyklista
 - Posty: 115
 - Rejestracja: 26 cze 2013, 23:21
 - Imię: Wojciech
 - Miejscowość: Świebodzice
 - Plecak: Ewuś :)
 - Garnek: Nitro
 
Re: Wymiana napędu / Zestaw napędowy DID + Jt Sprocket
a ktoś korzysta z innego łańcucha jak did? czy lepiej zostac przy sprawdzonej opcji  
  dzisiaj jeden z mechaników zaproponował mi łańcuch innej marki, niby jednak klepanej w tym samym zakładzie co wcześniej wspomniany...nazwy nie pamiętam. co myslicie ?
			
			
									
									Romet Komar -> Honda CB400 T 78' -> Kawasaki ER-5 99'
						- Spiner
 - Motorowerzysta
 - Posty: 66
 - Rejestracja: 19 kwie 2013, 00:42
 - Imię: Marcin
 - Miejscowość: Warszawa
 - Garnek: Caberg
 
Re: Wymiana napędu / Zestaw napędowy DID + Jt Sprocket
Ja już nauczony doświadczeniem z kupowaniem zamienników produkowanych w tej samej fabryce co części ogólnie uważane za dobre jakościowo, wolę dopłacić do DIDa te 50 dych, czy ileś tam, i nie martwić się o to, czy po 200 km łańcuch się nie równo wyciągnie. Oczywiście nie twierdze, że te zamienniki o których mówisz do złom. Po prostu dla świętego spokoju wolę dopłacić i wziąć pewną firmę.
			
			
									
									
						