Porównuję zdjęcia ramy z 97 i z 2000 roku na allegro i na 90% jestem przekonany, że wszystko jest tak samo, wszelkie uchwyty itp itd.
-- 20 Wrz 2015, 16:52 --
Cześć wszystkim!
Jak zapewne wiecie miałem krzywy motocykl. Spędziłem 2 tygodnie na urlopie rozbierając moją maszynę na części pierwsze.
Oczywiście, silnik nie był rozkręcany, został gruntownie umyty jak reszta ( btw. do czyszczenia nie ma nic lepszego jak Meglio - bierze brud jak imigrant niemiecki zasiłek
)
Zakupiona nowa rama została zeszlifowana i pomalowana podkładem, akrylem i bezbarwnym.
Później przyszło składanie, najtrudniej było umieścić silnik i nabić łożysko główki ramy ale i z tym sobie poradziłem
Zeszlifowałem także wydech i pomalowałem lakierem odpornym na temperaturę ( do 670 stopni Celsjusza - za puchę 30 zł) Wygląda fajnie - czarny mat.
Najważniejsze, że motocykl jest prosty, prowadzi się o niebo lepiej. Każde połączenie ruchome zostało nasmarowane, każda kostka przeczyszczona specjalnym preparatem, większość śrub tych nie odkręcanych często - na klej. Gaźniki wyczyszczone. Moto śmiga jak marzenie. Zostało mi jeszcze doprowadzić go do wizualnej perfekcji - malowanie, kupno plastików z wyłamanymi bolcami, obicie kanapy itp
-- 20 Wrz 2015, 16:56 --
Wysyłam jeszcze zdjęcie złożonego moto i pomalowanego wydechu
Pytanie:
Wie ktoś do czego przyczepić długą sprężynę odpowiedzialną za włączanie tylnego światła stop ? Małą, która odbija dźwignę podłączyłem, natomiast ta długa stanowi dla mnie zagadkę ( zapomniałem zrobić zdjęcie). W manualu nie mogę znaleźć tej informacji a jak próbowałem podłączyć długą najpierw do czujnika a potem do miejsca połączenia tej krótkiej od odbijania, to okazuje się, że sprężyna ciągnąca za włącznik jest za długa.