wymiana napędu
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- maciejecha
 - Podawacz śrubek
 - Posty: 11
 - Rejestracja: 01 lis 2010, 12:39
 - Miejscowość: Poznań
 - Lokalizacja: POZNAN
 
wymiana napędu
siemka, na samym poczatku sezonu bede musiał wymienić zebatki i lancuch... chyba kupie z allegro DID 
zębatka przednia: 17 zębów
- zębatka tylnia: 42 zęby
łancuch: 106 ogniw
cena okolo 380 zł z przesyłka
Moje pytania brzmią: czy ktoś juz to zamawiał i nie jest to jakiś kał?
istnieje mozliwosc zmniejszenia liczby zebów, czy to doda zrywności i czy tak mozna?
Pozdrawiam.
			
			
									
									
						zębatka przednia: 17 zębów
- zębatka tylnia: 42 zęby
łancuch: 106 ogniw
cena okolo 380 zł z przesyłka
Moje pytania brzmią: czy ktoś juz to zamawiał i nie jest to jakiś kał?
istnieje mozliwosc zmniejszenia liczby zebów, czy to doda zrywności i czy tak mozna?
Pozdrawiam.
Re: wymiana napędu
Witam.Ja mam DID`a tylko troszke drozszy byl i nie narzekam.Z wymiana nie ma problemu natomiat jezeli chcesz miec bardziej zrywne moto to zaloz sobie na tyl wieksza zebatke,ja tak zrobilem w CBR tzn.zalozylem zebatke o 2 zeby wieksza,co w rezultacie daje okolo 10-15mm na srednicy i roznica byla ogromna.
Chcialbym cie jeszcze uprzedzic o minusach wymiany tylnej zebatki na wieksza lub przedniej na mniejsza.:
-napewno wzrosnie spalanie i to nie malo bo silnik bedzie wiecznie pracowal na wyzszych obrotach
- napewno bedziesz mial wrazenie,ze brakuje jednego biegu wyzej.
Jezeli jezdzisz duzo po miescie a trasy prawie wogole to smialo mozesz zmienic chociazby dla wiekszej frajdy,ale na trasie bedzie cie to strasznie wkurzac.
			
			
									
									
						Chcialbym cie jeszcze uprzedzic o minusach wymiany tylnej zebatki na wieksza lub przedniej na mniejsza.:
-napewno wzrosnie spalanie i to nie malo bo silnik bedzie wiecznie pracowal na wyzszych obrotach
- napewno bedziesz mial wrazenie,ze brakuje jednego biegu wyzej.
Jezeli jezdzisz duzo po miescie a trasy prawie wogole to smialo mozesz zmienic chociazby dla wiekszej frajdy,ale na trasie bedzie cie to strasznie wkurzac.
- Fryta
 - Motocyklista
 - Posty: 192
 - Rejestracja: 24 sty 2012, 14:07
 - Imię: Michał
 - Miejscowość: Warszawa
 - Plecak: Dorota
 - Garnek: jeden z 2 :) różnie
 - Numer GG: 1378431
 - Telefon: 504909145
 
Re: wymiana napędu
Witam,
kupiłem jakiś czas temu nowy napęd i przymierzam się do wymiany
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-kawas ... 47621.html
zębów tak jak u kolegi w 1 poście, łańcuch DID 520 VX2 pro street X-ring Super wzmocniony w naturalnym kolorze stali 106 ogniw z zapinką xringową i teraz mam dylemat zanim się do tego zabiorę, otóż czy łańcuch będzie odpowiednio długi i nie będzie potrzeby go skracać?? czy jednak nie obejdzie się bez dodatkowego kosztu jakim była by zakuwarka
 ??
			
			
									
									
						kupiłem jakiś czas temu nowy napęd i przymierzam się do wymiany
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-kawas ... 47621.html
zębów tak jak u kolegi w 1 poście, łańcuch DID 520 VX2 pro street X-ring Super wzmocniony w naturalnym kolorze stali 106 ogniw z zapinką xringową i teraz mam dylemat zanim się do tego zabiorę, otóż czy łańcuch będzie odpowiednio długi i nie będzie potrzeby go skracać?? czy jednak nie obejdzie się bez dodatkowego kosztu jakim była by zakuwarka
- UncleKlaus
 - Motocyklista
 - Posty: 179
 - Rejestracja: 10 mar 2011, 17:38
 - Imię: Michał
 - Miejscowość: Kraków
 
Re: wymiana napędu
A dlaczego miałby byc za długi? Kupiłes fabryczny rozmiar łańcucha i zębatek - powinno być ok.
			
			
									
									
						- Fryta
 - Motocyklista
 - Posty: 192
 - Rejestracja: 24 sty 2012, 14:07
 - Imię: Michał
 - Miejscowość: Warszawa
 - Plecak: Dorota
 - Garnek: jeden z 2 :) różnie
 - Numer GG: 1378431
 - Telefon: 504909145
 
Re: wymiana napędu
zapytałem poniewaz wcześniej tego nie robiłem a w temacie viewtopic.php?f=10&t=859&hilit=wymiana+nap%C4%99du jest "I tak : Najpierw należy skrócić nowy łańcuch porównując ze starym. Następnie przy wkładaniu zapinki nie zapominamy o włożeniu oringów." dlatego troche złupiałem...
ale skoro ni nie będzie trzeba skracać to git thx
			
			
									
									
						ale skoro ni nie będzie trzeba skracać to git thx
- UncleKlaus
 - Motocyklista
 - Posty: 179
 - Rejestracja: 10 mar 2011, 17:38
 - Imię: Michał
 - Miejscowość: Kraków
 
Re: wymiana napędu
Tak, masz rację:) Też mnie to zaskoczyło w instrukcji powyżej. Ale porównywanie długości starego, wyciągniętego jak gumka ze starych gaci łańcucha z nowiutkim didem nie wydaje mi się szczególnie pomocne. Generalnie chodzi o ilość ogniw - 106 to rozmiar er5.
			
			
									
									
						- Fryta
 - Motocyklista
 - Posty: 192
 - Rejestracja: 24 sty 2012, 14:07
 - Imię: Michał
 - Miejscowość: Warszawa
 - Plecak: Dorota
 - Garnek: jeden z 2 :) różnie
 - Numer GG: 1378431
 - Telefon: 504909145
 
Re: wymiana napędu
Napęd wymieniony ale trochę zachodu z tym miałem bo zmieniałem sam...jutro będę testował xD
			
			
									
									
						Re: wymiana napędu
czasami nie rozumiem ludzi kupujacych napedy na allegro albo inne akcesoria, w sklepie bys zaplacil tyle samo.
			
			
									
									vfr800fi
						- Fryta
 - Motocyklista
 - Posty: 192
 - Rejestracja: 24 sty 2012, 14:07
 - Imię: Michał
 - Miejscowość: Warszawa
 - Plecak: Dorota
 - Garnek: jeden z 2 :) różnie
 - Numer GG: 1378431
 - Telefon: 504909145
 
Re: wymiana napędu
oj stary zdziwił byś się kupując wszystko w sklepie...nie zawsze ale zazwyczaj wiele części razem z przesyłką wychodzi taniej niż w sklepie a czasu nie marnujesz na jeżdżenie i szukanie...w końcu nasze moto to nie nowość na rynku do którego maja zawsze na stanie części...
			
			
									
									
						- 
				piter3105
 - Motocyklista
 - Posty: 628
 - Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
 - Imię: Piotr
 - Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
 - Plecak: Ania
 - Garnek: LS2
 - Motocykl: BMW R 1100 RT
 
Re: wymiana napędu
Czy ilość zębów na zębatkach, jakie zamówił maciejecha to oryginalne ustawienia?
			
			
									
									
						