Przejrzałam forum, ale nie znalazłam nic takiego.
Ostatnio wymieniłam obrotomierz, bo mój po szlifie kręcił od 13 do zera Dla ciekawskich tutaj dowód : https://www.facebook.com/issabelth/vide ... 66/?type=3
Niestety po wymianie u mechanika jest dziwna sytuacja. Otóż na luzie obrotomierz kręci dobrze, ale na trzecim biegu zaczyna się takie coś, że kręci do 5-6k i potem tylko rusza wskazówką na boki w tym przedziale. Ma ktoś pomysł, o co może chodzić?
Będę wdzięczna za pomoc
Pozdrawiam,
Iss
Issabelth pisze:Przejrzałam forum, ale nie znalazłam nic takiego.
Ostatnio wymieniłam obrotomierz, bo mój po szlifie kręcił od 13 do zera Dla ciekawskich tutaj dowód : https://www.facebook.com/issabelth/vide ... 66/?type=3
Niestety po wymianie u mechanika jest dziwna sytuacja. Otóż na luzie obrotomierz kręci dobrze, ale na trzecim biegu zaczyna się takie coś, że kręci do 5-6k i potem tylko rusza wskazówką na boki w tym przedziale. Ma ktoś pomysł, o co może chodzić?
Będę wdzięczna za pomoc
Pozdrawiam,
Iss
Ale silnik pracuje normalnie czy jak? BTW: Ten stary mechanizm był spokojnie do odratowania. Teraz też coś elektrycznie musi być porobione, zerknij na kostkę w lampie i najlepiej ją przeczyść, potem trzeba rozebrać kubki od zegarów i sprawdzić czy śruby dobrze przewody trzymają.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
Kanc1erz pisze:Ale silnik pracuje normalnie czy jak? BTW: Ten stary mechanizm był spokojnie do odratowania. Teraz też coś elektrycznie musi być porobione, zerknij na kostkę w lampie i najlepiej ją przeczyść, potem trzeba rozebrać kubki od zegarów i sprawdzić czy śruby dobrze przewody trzymają.
Z silnikiem wszystko ok. W poprzednim obrotomierzu pękł drucik- mechanik sprawdzał. Tego jeszcze nie sprawdzaliśmy w środku, miałam nadzieję, że będzie działał dobrze Przekażę Twoje propozycje mechanikowi, dzięki