Nie odpala po jeździe
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- wwitek123
 - Klubowicz

 - Posty: 322
 - Rejestracja: 30 paź 2010, 08:33
 - Imię: Wojtek
 - Miejscowość: Kraśnik
 - Plecak: Nie potrzebuje obciążenia
 - Garnek: Nolan N86 N-COM
 - Numer GG: 8024325
 - Motocykl: Yamaha TDM 900 '02
 - Kontakt:
 
Re: Nie odpala po jeździe
Jeżeli padnie pytanie dlaczego od Z-ta aku ma mniejszą pojemność niż od ER-ki to odpowiedź jest-prosta, 4 gary mają lżej kręcić niż 2 w Er-5 co za tym idzie potrzebny jest mniejszy moment obrotowy rozrusznika  by urochomić silnik, co za tym idzie wystarczy mniejszy pobór prądu 
			
			
									
									Miej wyjebane, a będzie Ci dane.
						- jotto
 - Klubowicz

 - Posty: 1115
 - Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
 - Imię: Marek
 - Miejscowość: Gdańsk
 - Motocykl: Africa Twin
 
Re: Nie odpala po jeździe
Pojechałem furą. Sprawdziłem pierw i nie odpala. Podłączyłem na kablach na minutę i odpalił, pochodziła fura i moto z 10-15 minut i pojechałem w drogę powrotną. 
Akumulator raczej żyje.
Szedłem za przewodem manuala, a więc:
http://i.imgur.com/R2ClG16.png - 61 V-62 V - jest ok
http://i.imgur.com/1ldQ5Nx.png - 44R - 46R - jest źle - stojan alternatora
http://i.imgur.com/wYzYbNJ.png - infinity - jest ok
http://i.imgur.com/nLrnbJO.png - ~12 V - czasem spadnie do 3V i z powrotem do 12V - brak reakcji na podnoszące się obroty - jest źle - regulator napięcia, bądź alternator (zakładam, że stojan jak wcześniej)
W telefonie jakoś pominęło mi sprawdzanie obwodu prostownika. A do sprawdzania obwodu regulatora nie miałem ani żarówki, ani dodatkowych dwóch akumulatorów.
			
			
									
									Akumulator raczej żyje.
Szedłem za przewodem manuala, a więc:
http://i.imgur.com/R2ClG16.png - 61 V-62 V - jest ok
http://i.imgur.com/1ldQ5Nx.png - 44R - 46R - jest źle - stojan alternatora
http://i.imgur.com/wYzYbNJ.png - infinity - jest ok
http://i.imgur.com/nLrnbJO.png - ~12 V - czasem spadnie do 3V i z powrotem do 12V - brak reakcji na podnoszące się obroty - jest źle - regulator napięcia, bądź alternator (zakładam, że stojan jak wcześniej)
W telefonie jakoś pominęło mi sprawdzanie obwodu prostownika. A do sprawdzania obwodu regulatora nie miałem ani żarówki, ani dodatkowych dwóch akumulatorów.

- Damiano
 - Motocyklista
 - Posty: 289
 - Rejestracja: 12 kwie 2012, 23:47
 - Imię: Damian
 - Miejscowość: Kraków / Nowa Huta
 - Garnek: HJC FG-15 Kynee
 - Telefon: 797873166
 - Motocykl: V strom DL 650
 
Re: Nie odpala po jeździe
ja bym wpierw wymontował alternator i sprawdził stan szczotek 
 pewnie od nowości nikt tam nie zaglądał ;p
			
			
									
									Jawa350ts 89r. -->Kawasaki Er 5 02r. --->Suzuki Sv 650S 05r.--> Suzuki VStrom 650 06r. :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
						Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
- cici0201
 - Motocyklista
 - Posty: 233
 - Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
 - Imię: Krystian
 - Miejscowość: Kutno
 - Garnek: LS2 FF370
 
Re: Nie odpala po jeździe
W samochodowych alternatorach występują szczotki. W Erce nie.
			
			
									
									
						- Damiano
 - Motocyklista
 - Posty: 289
 - Rejestracja: 12 kwie 2012, 23:47
 - Imię: Damian
 - Miejscowość: Kraków / Nowa Huta
 - Garnek: HJC FG-15 Kynee
 - Telefon: 797873166
 - Motocykl: V strom DL 650
 
Re: Nie odpala po jeździe
ano fakt 
			
			
									
									Jawa350ts 89r. -->Kawasaki Er 5 02r. --->Suzuki Sv 650S 05r.--> Suzuki VStrom 650 06r. :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
						Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
