No to moze nie masz w ogole problemu, a nagary sa stare. Takie cudne sie nie robi w ciagu 3 przejazdow do sklepu
A powiedz ty mi, co takiego bylo regulowane w gazniku? Jak dla mnie, to tam nic nie ma do roboty. Po pierwsze - sprawdzasz, czy zawroki iglicowe chodza. Potem szczelnosc membran, dmuchasz wszystkie kanaly, pokretla mieszanki nie ruszasz, skladasz, podlaczasz wszystko, odpalasz do rozgrzania, robisz synchronizacje, czyli krecisz magiczna srubka, by cisnienie w kroccach bylo takie samo. Syf zawsze moze naleciec i przytkac jeden z kanalow - i wtedy wlasnie sie pokaze takie cos

Do tego przeciez zle zamontowany airbox, lewe powietrze itp.
Jednak na razie bym zakladal, ze to zaszlosci. Wstaw nowe swiece, po 2-5kkm sprawdz jak sie koloruja i wio, bedziesz wiedzial, czy to nowa sprwa, czy stara.