Blokada mocy
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:04
- Miejscowość: Sochaczew
- Plecak: Niestety brak:(
- Garnek: LS2
- Numer GG: 12947896
Blokada mocy
Witam
Wiem, że było dużo tematów o zablokowanych ER'kach, jednak nie dostałem odpowiedzi nigdzie na mój problem.
Na początku odblokowałem swoją ER na przepustnicy, gdzie były 2 otworki, a ja wstawiłem nowe przepustnice bez otworów.
Dzisiaj sobie rozebrałem, aby odblokować króćce, jednak króćce mam odblokowane, średnica w najwęższym punkcie wynosi 35-36cm, tyle co wlot do silnika.
Teraz moje pytanie brzmi, gdzie jeszcze były blokowane ER'ki?
I jeszcze taka sprawa, czy możliwe, że troszkę grubsza iglica może zablokować motocykl o 16koni? Z odblokowanych gaźników była inna iglica, nie pamiętam już czy większa czy mniejsza, jednak wiem, że się różniła.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Wiem, że było dużo tematów o zablokowanych ER'kach, jednak nie dostałem odpowiedzi nigdzie na mój problem.
Na początku odblokowałem swoją ER na przepustnicy, gdzie były 2 otworki, a ja wstawiłem nowe przepustnice bez otworów.
Dzisiaj sobie rozebrałem, aby odblokować króćce, jednak króćce mam odblokowane, średnica w najwęższym punkcie wynosi 35-36cm, tyle co wlot do silnika.
Teraz moje pytanie brzmi, gdzie jeszcze były blokowane ER'ki?
I jeszcze taka sprawa, czy możliwe, że troszkę grubsza iglica może zablokować motocykl o 16koni? Z odblokowanych gaźników była inna iglica, nie pamiętam już czy większa czy mniejsza, jednak wiem, że się różniła.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Blokada mocy
ER kręci maksymalne obroty? Może jest jakaś blokada na module?
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:04
- Miejscowość: Sochaczew
- Plecak: Niestety brak:(
- Garnek: LS2
- Numer GG: 12947896
Re: Blokada mocy
Tak, kręci do 11 000 z groszem, dokładnie nie wiem bo raz sprawdziłem.
Wydaje się tak jak by za mało paliwa dostawała.
-- 23 Lis 2013, 11:33 --
Dowiedziałem się, że mogę mieć za małą dyszę główną (mam 105), a w ER-5/KLE minimum powinna być 112.
Czy możliwe, że na tym jest blokada?
Wydaje się tak jak by za mało paliwa dostawała.
-- 23 Lis 2013, 11:33 --
Dowiedziałem się, że mogę mieć za małą dyszę główną (mam 105), a w ER-5/KLE minimum powinna być 112.
Czy możliwe, że na tym jest blokada?
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Blokada mocy
no tak, mniej paliwa= mniejsze bum Najgorsze są ceny tych dysz, nie wiem czy nie wychodzi taniej kupić całe gaźniki.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:04
- Miejscowość: Sochaczew
- Plecak: Niestety brak:(
- Garnek: LS2
- Numer GG: 12947896
Re: Blokada mocy
A mam takie pytanie, czy przy wymianie dysz trzeba wymienić iglice i orientuje się ktoś jaki rozmiar powinny mieć dysze, bo mam 105 w swoich, a z kupionych gaźników gdzie typek powiedział, że są odblokowane było 102.
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Blokada mocy
odszukałem własnego posta jak się tym interesowałem:
Nie ma żadnego kopcenia, zwalniania obrotów w czasie wchodzenia czy schodzenia albo strzelania z wydechu/ gaźników? Może po prostu jest źle wyregulowany i go zalewa lub chodzi ubogo. Jaki kolor mają świece?
No i przede wszystkim ile wyciąga?, że podejrzewasz blokadę.
Mój też ma trochę większe dysze niż seria, nie wiem właśnie czy nie 105 bo był oryginalnie zablokowany na 34Km i wpis w papierach mówił jedynie o zmianie dysz. Rzeczywiście po płaskim wyciąga 190km/h licznikowe więc to raczej nie wina dysz u Ciebie.Corr pisze:A jakie masz rozmiary dysz? seryjne to 102 i 35.
Nie ma żadnego kopcenia, zwalniania obrotów w czasie wchodzenia czy schodzenia albo strzelania z wydechu/ gaźników? Może po prostu jest źle wyregulowany i go zalewa lub chodzi ubogo. Jaki kolor mają świece?
No i przede wszystkim ile wyciąga?, że podejrzewasz blokadę.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:04
- Miejscowość: Sochaczew
- Plecak: Niestety brak:(
- Garnek: LS2
- Numer GG: 12947896
Re: Blokada mocy
No właśnie inny typek mi podawał, że powinny być minimum 112, a w GPZ 130 i nie wiem co tu zrobić.
Blokadę ma na 100% bo ledwo do 150 sie bujnie. Chodzi normalnie, zawory nie klekoczą, spalanie 5-6l wydaje się być wszystko OK.
Blokadę ma na 100% bo ledwo do 150 sie bujnie. Chodzi normalnie, zawory nie klekoczą, spalanie 5-6l wydaje się być wszystko OK.
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Blokada mocy
To może od innej strony:
- nieodbijający do końca hamulec przód lub tył?
- zmienione zębatki w napędzie
Albo przytkany w którymś miejscu układ paliwowy(np.kranik) przez co nie wyrabia przy wyższych obciążeniach, ale nie bardzo wiem jak to sprawdzić...
Te wartości, które Ci podałem są z serwisówek, kolega ze ścigacza pisze o tym co mu się wydaje i o silniku z gpz, który ma inny osprzęt(wałki) i generuje inną moc więc to nie do końca to samo
- nieodbijający do końca hamulec przód lub tył?
- zmienione zębatki w napędzie
Albo przytkany w którymś miejscu układ paliwowy(np.kranik) przez co nie wyrabia przy wyższych obciążeniach, ale nie bardzo wiem jak to sprawdzić...
Te wartości, które Ci podałem są z serwisówek, kolega ze ścigacza pisze o tym co mu się wydaje i o silniku z gpz, który ma inny osprzęt(wałki) i generuje inną moc więc to nie do końca to samo
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:04
- Miejscowość: Sochaczew
- Plecak: Niestety brak:(
- Garnek: LS2
- Numer GG: 12947896
Re: Blokada mocy
Zębatki to wątpię, bo bym miał lepsze przyśpieszenie, a mam podobne jak motocykle o mocy 25kW.
Mam lekkie bicie przedniej felgi, przez co jak puszcze kierownice to mam bicie, a przy normalnej jeździe jest ok, teraz pytanie czy takie coś miało by szanse osłabić motocykl o 16koni?
Co do kranika to nie mam rezerwy i po wyjęciu dyszy, na opuszczonym pływaku paliwo ciągle leciało, a kranik był zakręcony, tak jak by kranik w ogóle nie działał. No oczywiście bak i gaźniki były podłączone do układu. Jednak paliwo do gaźników dochodziło bez problemu.
A moto się zachowuje tak, że idzie 1/2/3 mam 130 zapinam 4 mam 140 zapinam 5 mam 150 ledwo (oczywiście przy otwartych do końca przepustnicach).
Właśnie teraz przeczytałem post od innego kolegi z tamtego forum i napisał, że blokowanie miała na wałkach rozrządu, pytanie czy to prawda czy tylko przemyślenie?
Mam lekkie bicie przedniej felgi, przez co jak puszcze kierownice to mam bicie, a przy normalnej jeździe jest ok, teraz pytanie czy takie coś miało by szanse osłabić motocykl o 16koni?
Co do kranika to nie mam rezerwy i po wyjęciu dyszy, na opuszczonym pływaku paliwo ciągle leciało, a kranik był zakręcony, tak jak by kranik w ogóle nie działał. No oczywiście bak i gaźniki były podłączone do układu. Jednak paliwo do gaźników dochodziło bez problemu.
A moto się zachowuje tak, że idzie 1/2/3 mam 130 zapinam 4 mam 140 zapinam 5 mam 150 ledwo (oczywiście przy otwartych do końca przepustnicach).
Właśnie teraz przeczytałem post od innego kolegi z tamtego forum i napisał, że blokowanie miała na wałkach rozrządu, pytanie czy to prawda czy tylko przemyślenie?
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Blokada mocy
Rzeczywiście jest możliwość blokowania na wałkach, ale to już skrajność i raczej rzadkie przypadki, ale może akurat zostałeś tym "szczęśliwcem"..U mnie w fazerze była sytuacja tego typu, że niby wydawało mi się, że idzie normalnie, ale na 3 biegu osiągałem 140 i koniec. Mogłem wachlować biegami, prędkość nie rosła, a tylko obroty spadały. Kręcił się do odcinki, dół miał całkiem mocny. Okazało się, że przepustnice otwierały się na jakąś 1/3 maksymalnej wysokości. Jako, że gaźniki te były jakieś inne (bez membran), postanowiłem wymienić na inne (inne przepustnice, sprężyny, iglice, także nie było sensu bawić się w kompletowanie) i to rozwiązało problem.