seba010 pisze:No i pojawiły się trudności z odpalaniem na rozgrzanym silniku nawet zgasł mi jak się zatrzymałem, cały czas czuć paliwo.
Miałem to samo - umnie przepuszczał kranik i jeden zaworek iglicowy
Kranik wymieniłem - bo czyszczenie nie pomagało (ale samo czyszczenie też często daje radę)
Zaworki wymieniłem - i po kłopocie
Po tych zabiegach warto sprawdzić jeszcze poziom paliwa w komorach pływakowych
cześć
piszesz że zaczął dymić po wymianie cewki na używaną,
mój dymił i było czuć paliwem jak cewka zamokła.
ciekawe czy cewka którą założyłeś jest sprawna?
Moim skromnym zdanie powodem jest woda.
Coś zawilgotniało i stąd problem, wyschło i jest ok.
U mnie było tak umyłem erkę dużą ilością wody, potem zaczął padać deszcz.
Na następny dzień czuć było paliwem , gasła.
Przejechałem ok 10km już było lepiej,
postawiłem ją w garażu.
Za tydzień nie było śladu po wodzie.
Wyschła i do teraz jest ok.
Problem został rozwiązany był nim kranik który zassał przez walniętą membrane 5l paliwa do silnika, teraz szukam używki bo zestawu naprawczego nigdzie nie mogę dostać.