Strona 2 z 7

Re: Regulacja i czyszczenie gaźników

: 03 kwie 2012, 18:30
autor: mich
Według niego już ładnie wchodzi na obroty , problem poszarpywania został zlikwidowany , i właśnie na wysokich obrotach pojawiło się strzelanie .Wcześniej nie strzelał . . . :shock:

-- 03 Kwi 2012, 17:30 --

Twierdzi , że wszystko jest w porządku < nie poszarpuje , ładnie wchodzi na obroty . . .Tylko pojawiło się strzelanie na wysokich obrotach ( wcześniej nic takiego nie było ) . zabiera się za regulację zaworów . . . :|

Re: Regulacja i czyszczenie gaźników

: 04 kwie 2012, 01:26
autor: jotto
powiedz z ciekawości ile Cię skasował za regulację zaworów? :P
mi w serwisie Kawasaki za regulację gaźników i zaworów powiedzieli, że mnie odchudzą do 500zł :P

Re: Regulacja i czyszczenie gaźników

: 04 kwie 2012, 12:17
autor: mich
Jeszcze nie wiem , maszyna cały czas stoi u mech . Zaniepokoiłeś mnie tą sumą :gryyy:

Re: Regulacja i czyszczenie gaźników

: 04 kwie 2012, 18:06
autor: Greku_
nie zapominaj ze jest to ASO %-)

Re: Regulacja i czyszczenie gaźników

: 04 kwie 2012, 19:46
autor: keteiz1
jotto pisze:powiedz z ciekawości ile Cię skasował za regulację zaworów? :P
mi w serwisie Kawasaki za regulację gaźników i zaworów powiedzieli, że mnie odchudzą do 500zł :P
To nie tak strasznie. Ja za 500,- bym tego teraz nie chciał robić nawet dla siebie, chyba że zimą na raty. :)

Re: Regulacja i czyszczenie gaźników

: 04 kwie 2012, 20:03
autor: Greku_
bez przesady, to nawet nie jest dzien roboty

Re: Regulacja i czyszczenie gaźników

: 04 kwie 2012, 21:34
autor: kondziu4
Mi zawory zeszły w kilka godzin na mrozie, czyli z przerwami bo chłodnawo w garażu było, trochę denerwujące i czasochłonne ale warto zaoszczędzić, a gaźniki to już bajka.

Re: Regulacja i czyszczenie gaźników

: 31 mar 2013, 15:15
autor: Kuzuki
Jedyna rzecz jakiej ostatnio u mechanika nie zrobiłem to właśnie regulacja i czyszczenie gaźników. Grzebał przy luzach zaworowych i inne rzeczy, założone nowe opony i myślałem, że odbije się to jakąś pozytywnie na spalaniu, ale nie. Na baku do rezerwy przejadę z 210 km co daje spalanie około ze 6 na 100, a to moim zdaniem dużo jak na taki moto. Więc tu pytanie, czy ta cała zabawa z gaźnikami powinna mieć znaczący wpływ na spalanie? Moto mam od sierpnia zaszłego roku i nie wiem kiedy ostatni raz miał robiona jakąkolwiek regulacje, synchronizacje, czy czyszczenie gaźników. Głównie jeżdżę po mieście i nie oczekuję tu 4l/100 ale chociaż ze 5.5 albo tyciu mniej. Moja jazda jest raczej spokojna jak na miasto, nie więcej jak 80km/h (jak droga pusta, długa i szeroka^^) i raczej oszczędzam maszynę jeśli chodzi o obroty, ze 5k i bieg wyżej. Teraz u mnie śniegu napadało, ale jak zejdzie to powinienem zasuwać do mechaniora na regulację? Proszę o jakieś rady etc ... ;)
Pozdro

Re: Regulacja i czyszczenie gaźników

: 31 mar 2013, 15:27
autor: jotto
Trochę kotleta odgrzałeś :D

Jeżdżenie na obrotach większych niż 5k nie oznacza od razu o niszczeniu silnika. Wręcz przeciwnie, to jest silnik benzynowy. Powinniśmy wykorzystywać cały jego potencjał, a nie tylko jego połowę. To tak jak byśmy uginali rękę tylko do połowy swoich możliwości. :) Swoją drogą, ja rzadko doszedłem do więcej niż 200km/bak, aczkolwiek robiłem dużo krótkich przelotów, mocno odkręcałem manetkę i rzadko odpalałem maszynę w poprzednim sezonie. Najwięcej ile mi się udało to 265km i jeszcze nie gasł bez przestawiania na RES.

Re: Regulacja i czyszczenie gaźników

: 31 mar 2013, 15:40
autor: Kuzuki
Kotlet kotletem, ale i odgrzanego idzie zjeść :D A tak już serio, serio to nie twierdzę, że powyżej 5k to niszczenie silnika, tylko, że napierdzielanie cały czas w okolicach czerwonego pola na obrotomierzu chyba mogło by się odbić na spalaniu, nie koniecznie pozytywnie. Tak czy siak dzięki za odpowiedz, ale wciąż nie wiele więcej wiem ;)