
er5 silnik słaby po nagrzaniu się.
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Rowerzysta
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 mar 2012, 22:48
- Imię: OLO
- Miejscowość: Tychy
- Plecak: NATALKA
- Garnek: Naxa
Re: er5 silnik słaby po nagrzaniu się.
--Szarpniecie moze byc od zabieraka ,a czy pomyslałes o kablach wysokiego napięcia jesli są stare to pewnie juz maja przebicie i nie przewodzą prądu jak należy po nagrzaniu go zamula 

- Lish
- Klubowicz
- Posty: 957
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:56
- Imię: Karol
- Miejscowość: Piaseczno
- Plecak: Kiti
- Garnek: biały
- Telefon: 500366623
- Motocykl: fzs600 pies
- Kontakt:
Re: er5 silnik słaby po nagrzaniu się.
Na forum fazera czytałem coś właśnie w temacie, że jak się nagrzeje to ma czkawkę i w końcu gaśnie. Wyszło, że to przewody do świec albo same kapturki.
- Damiano
- Motocyklista
- Posty: 289
- Rejestracja: 12 kwie 2012, 23:47
- Imię: Damian
- Miejscowość: Kraków / Nowa Huta
- Garnek: HJC FG-15 Kynee
- Telefon: 797873166
- Motocykl: V strom DL 650
Re: er5 silnik słaby po nagrzaniu się.
spróbuj wymienić przewody i kapturki, za przewód grosze wychodzi bo sprzedają na metry, a za kapturki NGK coś kolo 15-17 od szt. dawałem 

Jawa350ts 89r. -->Kawasaki Er 5 02r. --->Suzuki Sv 650S 05r.--> Suzuki VStrom 650 06r. :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 11
- Rejestracja: 21 sie 2012, 10:43
- Miejscowość: Zamość
- Garnek: LZ6
- Skype: 111
- Numer GG: 1111
- Telefon: 11111
Re: er5 silnik słaby po nagrzaniu się.
Ja już fajki kupiłem (są nowe) no mogę przewody pozmieniać i zobaczyć co i jak będzie się dziać. Usterka nie jest ewidentna coś pada albo coś już padło ale nie mogę dojść co, każdy trop sprawdzam.
nie można tego nazwać taką typową czkawką bo moto aż tak się nie tłami żeby zgasnąć lub falować obrotami +/- 500, ale jest to wyczuwalne i te powoli schodzące obroty mnie dobijają to wina jednej rzeczy której nie mogę znaleźć.
może coś ktoś powie na obroty które początkowo spadają bardzo dobrze a pod koniec tak jakby zatrzymują się, od czego zależą zwiększające się samoistnie obroty. Wydaje mi się, że lewe powietrze to zaniża obroty a zbyt duża mieszanka paliwa podwyższa ale już nie wiem w co jeszcze można zaingerować w gaźniku a czego bym nie ruszył.
czy podające cewki mają takie objawy jak napisałem wyżej ?
nie można tego nazwać taką typową czkawką bo moto aż tak się nie tłami żeby zgasnąć lub falować obrotami +/- 500, ale jest to wyczuwalne i te powoli schodzące obroty mnie dobijają to wina jednej rzeczy której nie mogę znaleźć.
może coś ktoś powie na obroty które początkowo spadają bardzo dobrze a pod koniec tak jakby zatrzymują się, od czego zależą zwiększające się samoistnie obroty. Wydaje mi się, że lewe powietrze to zaniża obroty a zbyt duża mieszanka paliwa podwyższa ale już nie wiem w co jeszcze można zaingerować w gaźniku a czego bym nie ruszył.
czy podające cewki mają takie objawy jak napisałem wyżej ?
-
- Rowerzysta
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 mar 2012, 22:48
- Imię: OLO
- Miejscowość: Tychy
- Plecak: NATALKA
- Garnek: Naxa
Re: er5 silnik słaby po nagrzaniu się.
Cewka jak padnie to nie ma iskry ,tak na odległość to ciezko stwierdzic ,jestem w stanie wysłać ci gaznik,bo mam stary jest jedna membrana od przepustnicy walnięta ale masz w swoim dobrą to tylko przełozysz ,podaj adres ,moze w ten sposób do czegos dojdziesz ,trzeba sobie pomagac .
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 11
- Rejestracja: 21 sie 2012, 10:43
- Miejscowość: Zamość
- Garnek: LZ6
- Skype: 111
- Numer GG: 1111
- Telefon: 11111
Re: er5 silnik słaby po nagrzaniu się.
Witam po czasie.
Oczywiście nie zrobiłem tej usterki i dalej jest tak jak było.
Mam pytanko czy elementy z układy zapłonowego (dekiel z uzwojeniami i czujkami, moduł zapłonowy, cewki) pasują z bardzo podobnego silnika Hondy cb500 bo nie mogę znaleźć nikogo z kawasaki 500 w mojej okolicy żeby podmieniać części.
Czy można w jakiś sposób sprawdzić zapłon i jego elementy czy tylko drogą podmieniania można namierzyć usterkę ??
Oczywiście nie zrobiłem tej usterki i dalej jest tak jak było.
Mam pytanko czy elementy z układy zapłonowego (dekiel z uzwojeniami i czujkami, moduł zapłonowy, cewki) pasują z bardzo podobnego silnika Hondy cb500 bo nie mogę znaleźć nikogo z kawasaki 500 w mojej okolicy żeby podmieniać części.
Czy można w jakiś sposób sprawdzić zapłon i jego elementy czy tylko drogą podmieniania można namierzyć usterkę ??
-
- Rowerzysta
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 lis 2012, 21:57
- Miejscowość: biłgoraj
- Telefon: 669046226
Re: er5 silnik słaby po nagrzaniu się.
kolego zrobiłeś ten motorek?