Re: Pytanie dotyczące kranika
: 01 lut 2014, 12:35
Co do kranika, opiszę jak ja to robiłam, gdy mi po raz drugi zalało silnik (jak poszukasz to znajdziesz mój temat o tym):
-na początek spuszczenie całego paliwa jakie zostało w baku, by nic nie "uciekło"
-odłączenie wszystkich przewodów od kranika
-ustawienie krainka w pozycji RES i dmuchnięcie w odpowiedni króciec (znaczy w ten, z którym łączy się przewód od rezerwy)
-sprawdzenie czy przez króciec odchodzący z kranika do gaźników leci powietrze
-powtórzyć dla pozycji ON
Jeśli dla którejś z wymienionych pozycji przez króciec idący do gaźnika leci powietrze - kranik przepuszcza.
Należy wtedy rozkręcić kranik, przeczyścić membranę, prawdzić stan o-ringów.
To chyba tyle. Jeśli coś jest źle to prosze mnie poprawić ^^ W przypadku mojego kranika takie sprawdzenie było skuteczne.
-na początek spuszczenie całego paliwa jakie zostało w baku, by nic nie "uciekło"
-odłączenie wszystkich przewodów od kranika
-ustawienie krainka w pozycji RES i dmuchnięcie w odpowiedni króciec (znaczy w ten, z którym łączy się przewód od rezerwy)
-sprawdzenie czy przez króciec odchodzący z kranika do gaźników leci powietrze
-powtórzyć dla pozycji ON
Jeśli dla którejś z wymienionych pozycji przez króciec idący do gaźnika leci powietrze - kranik przepuszcza.
Należy wtedy rozkręcić kranik, przeczyścić membranę, prawdzić stan o-ringów.
To chyba tyle. Jeśli coś jest źle to prosze mnie poprawić ^^ W przypadku mojego kranika takie sprawdzenie było skuteczne.