Czy w erce da się regulować dźwignię zmiany biegów tak jak dźwignię hamulca?
Patrząc w serwisówce to niebardzo(u mnie jest minimalnie niżej niż na schemacie).- screena nie będzie bo: "Przepraszamy, skończyło sie miejsce na załączniki"
Pytam bo kupiłem sobie w końcu buty motocyklowe ( sidi clever gore: http://www.sidisport.com/eng/scheda.php?macro=2&id=19) i mam problem bo nie mogę zmieścić stopy pod dźwignię przy zmianie biegu w górę, muszę bardzo ją wyginać "w dół" na podnóżku i potem jest problem z wyjęciem jej Mam duże nogi(roz. 46) ale wcześniej nie miałem takiego problemu, więc czy buty się rozruszają?(chociaż w porównaniu do moich obecnych butów są "grubsze" a jeżeli nie to wracam do pytania z tematu
haha, wypróbuję najpierw mniej "inwazyjne" metody
Właśnie wyczytałem na brytyjskim forum, że bez żadnej szkody dla skrzyni można przestawić dźwignię bo jest zamontowana ząbkowo(jak rozbiorę to się zobaczy bo w tym jeszcze nie było okazji grzebać ) i mam nadzieje, że to rozwiąże problem
Zastanawia mnie to, że skoro miał pod ręką piłkę do metalu, to dlaczego nie ciął łańcucha...?
Bo piła była za tępa żeby przeciąć łańcuch...już dobrze nie pamiętam..;p ale wracając do tematu to jak poluzujesz śrubkę przy dźwigni zmiany biegów i zdejmiesz zabezpieczenie to bez problemu ją zsuniesz i ustawisz jak będziesz chciał...później tylko zakładasz zabezpieczenie i przykręcasz śrubkę
[color=#0040FF]BRACI SIĘ NIE TRACI-to hasło powinno łączyć wszystkich motocyklistów!!!!! :)[/color]
Dziękuję za wszystkie mniej i bardziej konwencjonalne porady
Dokładnie tak jak napisał Wolf, żadna filozofia, 10 min i gotowe , zmylił mnie wpis w serwisówce, który sugerował, że dźwignia ma być w jednym stałym miejscu
Jak by ktoś chciał na przyszłość...
Położenie dźwigni da się regulować(sam to robiłem jak zmieniałem buty z adidasów na alpinestarsy ). Należy zdjąć zawleczkę, odkręcić "obejmę" dźwigni i zsunąć dźwignię, ustawić jak się chce (wyżej niżej), i się przymierzyć czy będzie ok, jeżeli tak to skręcić obejmę i założyć zawleczkę (nei zapomnieć bo bedziecie tak jak ja jeździć bez!!!)
Ja polecam najpierw dobrze rozchodzić buty, pojeździć trochę w takim ustawieniu w jakim było. Po kilkudziesięciu kilometrach w nowych butach może okazać się, że żadna regulacja nie jest potrzebna. Tak było w moim przypadku.