Strona 23 z 25

Re: Filmiki :)

: 13 mar 2014, 15:49
autor: Kamyk
Tia zbroje :)

Kamyk

-- 13 Mar 2014, 14:49 --

Kolejny przyklad tego, ze nie motocykl a kierowca jest wazny :)



Koles ma niesamowite umiejetnosci!

Kamyk

Re: Filmiki :)

: 01 cze 2014, 21:22
autor: DeFi
Znalazłem dzisiaj w necie i musiałem tutaj wrzucić :twisted:

Re: Filmiki :)

: 02 cze 2014, 09:39
autor: Kamyk
Wow DeFi. A juz myslalem, ze to orginal z Jelonka ;)

Kamyk

Re: Filmiki :)

: 16 paź 2014, 16:14
autor: vrest
Fajne filmiki :cry2: hihi
___________

Zajeżdża reklamą. /jotto

Re: Filmiki :)

: 16 paź 2014, 16:41
autor: DeFi
Koleś miał niezły refleks.

Re: Filmiki :)

: 20 paź 2014, 21:59
autor: Thyone
Obejrzałem raz: łał, fajne, nadaje się do filmików na forum :mrgreen:
Obejrzałem drugi raz żeby się upewnić: już nie takie łał..
Ale i tak wrzucam :D



Nie zdawałem sobie do końca sprawy z tego na czym jedzie nagrywający.
A to wszystko na uwaga..

Obrazek

Hondzie! CB! PISIONT! Dziesiątek!
cm!

³! :P

Oglądając byłem pod sporym wrażeniem, że można tak szaleć na pińcsetce (pomijając jakieś bardziej lub mniej niebezpieczne manewry ;) )

Re: Filmiki :)

: 20 paź 2014, 23:09
autor: sHaky
Chyba kazdy jego filmik obejrzalem :D Schaafu jezdzi tak jak wspomniales na Hondzie CB500 ale zrobil juz na niej ponad 40tys km :D a moje moto ostatnio obchodzilo "50". Honde zna chyba lepiej niz siebie samego :P

Re: Filmiki :)

: 21 paź 2014, 00:03
autor: Corr
Schaaf bardzo fajnie montuje swoje filmy i krajobrazy są nie do pobicia przez co bardzo dobrze się je ogląda. Ale drażni mnie hipokryzja tego kolesia. Twierdzi, że jeździ szybko i bezpiecznie a mimo to pozycja bez zwieszania z moto jest daleka od sportowej(jego argument jest taki, że będąc w osi z moto może szybciej zmienić kurs, tu się zgodzę) ale równocześnie przez to musi dużo mocniej pochylać motocykl, też targałem erką podnoskami w zakrętach i w takim złożeniu bardzo łatwo przesadzić a w rezultacie zaliczyć szlifa(za mocny pochył powoduje, że moto "zawisa" na podnóżku i opony tracą kontakt z asfaltem...). Już nawet nie wspominając o dzidowaniu w ślepych zakrętach, gdzie w razie czego nie ma szans na wyhamowanie przed przeszkodą :dol:

Ale tęsknię za erką, którą można kręcić do odcinki na publicznej drodze bez osiągania jakiś absurdalnie głupich prędkości, szkoda, że tu jest cb500 :lol:

Re: Filmiki :)

: 21 paź 2014, 00:49
autor: Thyone
Zgadzam się ze wszystkim powyżej.
Zwieszając się mógłby wchodzić w zakręty pewniej, utrzymując większą prędkość jednocześnie 'oszczędzając' resztki przyczepności.
Kto wie.. może dalej zdzierałby podnóżki :roll: I slidery na kolanach.. I łokciach.. Barkach :D


Jeszcze napomknąłbym o redukcji biegów. Jak udaje mu się dojeżdżając do zakrętu, na tak wysokich obrotach silnika, bez jakiegokolwiek gwałtownego szarpnięcia, redukować biegi (momentami do 1) bez blokowania tylnego koła? :roll:

Obrazek

Przecież.. Musiałby chyba robić przegazówkę odwijając do końca manetkę :D

Re: Filmiki :)

: 21 paź 2014, 10:29
autor: Kanc1erz
Thyone pisze:Zgadzam się ze wszystkim powyżej.
Zwieszając się mógłby wchodzić w zakręty pewniej, utrzymując większą prędkość jednocześnie 'oszczędzając' resztki przyczepności.
Kto wie.. może dalej zdzierałby podnóżki :roll: I slidery na kolanach.. I łokciach.. Barkach :D


Jeszcze napomknąłbym o redukcji biegów. Jak udaje mu się dojeżdżając do zakrętu, na tak wysokich obrotach silnika, bez jakiegokolwiek gwałtownego szarpnięcia, redukować biegi (momentami do 1) bez blokowania tylnego koła? :roll:

Przecież.. Musiałby chyba robić przegazówkę odwijając do końca manetkę :D
Może ma akcesoryjne sprzęgło antyhoppingowe ;D