Czyszczenie zacisku Hamulca Tokico

Gotowe rozwiązania naszych użytkowników.

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Łosiek364
Rowerzysta
Posty: 39
Rejestracja: 20 lut 2014, 17:33
Miejscowość: Bolesławiec
Garnek: Lazer

Re: Czyszczenie zacisku Hamulca Tokico

Post autor: Łosiek364 »

Zacisk myłem ciepła woda z mydłem , można wspomóc sie naftą ale najpierw usunąć uszczelki z zacisku , uszczelki myjemy w gorącej wodzie delikatnie żeby ich nie rozciągnąć też mydłem , co do samych uszczelek i ich kształtu , były lekko skośne , może sie tak odkrztałciły , ale na jakimś forum widziałem opis z serwisówki że moga mieć taka budowę i wtedy sie je zakłada jak na obrazku , założyłem tak i już około 900km tak przejechałem i nic nie cieknie
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
DaNgeR
Podawacz śrubek
Posty: 7
Rejestracja: 18 sty 2014, 14:51
Miejscowość: Sadów

Re: Czyszczenie zacisku Hamulca Tokico

Post autor: DaNgeR »

Witajcie.
Jakiś czas temu rozebrałem u siebie cały mechanizm.
Okazało się, że te pierwsze od góry uszczelki rozciągnęły się dosyć znacznie w wyniku oddziaływania płynu hamulcowego na nie. Niestety włożenie ich z powrotem jest niemożliwe.
Macie jakieś pomysły gdzie mogę coś takiego dorwać i ewentualnie czy są jakieś wymagania czym się taka uszczelka ma charakteryzować ?
Obrazek
Kanc1erz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
Imię: Michał
Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
Garnek: Scorpion EXO-1200
Numer GG: 8278420
Motocykl: SV-650SF

Re: Czyszczenie zacisku Hamulca Tokico

Post autor: Kanc1erz »

DaNgeR pisze:Witajcie.
Jakiś czas temu rozebrałem u siebie cały mechanizm.
Okazało się, że te pierwsze od góry uszczelki rozciągnęły się dosyć znacznie w wyniku oddziaływania płynu hamulcowego na nie. Niestety włożenie ich z powrotem jest niemożliwe.
Macie jakieś pomysły gdzie mogę coś takiego dorwać i ewentualnie czy są jakieś wymagania czym się taka uszczelka ma charakteryzować ?
Generalnie chyba trzeba skoczyć do jakiegoś dobrego sklepu motocyklowego, bo to są typowe uszczelki do zacisków, znaczy jest ich więcej rodzajów, ale wiele zacisków było w wielu motocyklach montowanych, wiec nie powinno być dramatu z dostępnością.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
ODPOWIEDZ