Kogo dziś spotkałem...

Tematy na każdy temat :)

Moderatorzy: jotto, Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto

ER 5 w Poznaniu

Postprzez Miłosz » 29 Sie 2011, 12:14

PO 59CyfraLitera kto się przyznaje - widziałem identyczną jak moja tylko bez owiewki? ;)
Awatar użytkownika
Miłosz
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 1295
Rejestracja: 29 Kwi 2011, 22:57
Pomógł: 9
Imię: Miłosz
Miejscowość: Plewiska/Poznań
Plecak: Monika
Garnek: HJC
Numer GG: 3369519
Motocykl: Gsf 1200N K5

Kogo dziś spotkałem...

Postprzez Kamyk » 05 Paź 2011, 15:21

Hej,

W sobote jechalem z kolegami w Szczecinie i na ulicy Monte Cassino spotkalismy czarna ER-ke. Czy to byl ktos z forum? Kolega na ER-ce, drugi na GS500 ja wiadomo :)

Dajcie znak!

Ps. Jesli kogos widzieliscie na miescie tutaj mozna zadac pytanko :)

Kamyk
Er5 -> SV 650 K3 -> ST xtz 750 '89 + ...
Awatar użytkownika
Kamyk
Administrator
Administrator
 
Posty: 3333
Rejestracja: 19 Cze 2010, 19:07
Pomógł: 6
Imię: Rafał
Miejscowość: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Plecak: Ewa
Garnek: Shoei XR-1000 / HJC
Skype: kaminski.rafal
Numer GG: 2697152
Motocykl: Testowy

Re: Kogo dziś spotkałem...

Postprzez jotto » 11 Paź 2011, 20:54

Pod wydziałem ZiA, politechnika gdańska niebieska erka na gdańskich blachach. Któż to?
Image
Awatar użytkownika
jotto
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 1106
Rejestracja: 03 Sie 2011, 11:53
Pomógł: 1
Imię: Marek
Miejscowość: Gdańsk
Plecak: Karolcia
Garnek: Uvex Boss 525
Skype: jottoo_
Motocykl: Suzuki V-Strom 1000

Re: Kogo dziś spotkałem...

Postprzez DeFi » 10 Sty 2012, 00:16

Znalazłem na YT filmik kogoś z Poznania. Przyznać się, kto się bawi kamerką 8-)
Image
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 2391
Rejestracja: 10 Paź 2010, 20:25
Pomógł: 20
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01

Re: Kogo dziś spotkałem...

Postprzez RobertoAlvarez » 15 Sty 2012, 20:37

ale milo popatrzec w zimowy wieczor, co ?
Jest Alvarez - jest i "biłber"
Awatar użytkownika
RobertoAlvarez
Motocyklista
 
Posty: 337
Rejestracja: 25 Sie 2011, 10:50
Pomógł: 1
Imię: Robert
Miejscowość: Bartoszyce - Kętrzyn
Plecak: Marta
Garnek: IXS
Skype: robert3004
Numer GG: 4233903
Telefon: 504510755
Motocykl: Sv 650 S

Re: ER 5 w Poznaniu

Postprzez Wrath » 03 Kwi 2012, 15:22

Moja:)
Awatar użytkownika
Wrath
Motocyklista
 
Posty: 120
Rejestracja: 02 Lip 2011, 19:05
Pomógł: 2
Imię: Bartosz
Miejscowość: Prabuty/Poznań
Plecak: F7
Garnek: Nitro NPSi

Re: ER 5 w Poznaniu

Postprzez Miłosz » 20 Kwi 2012, 20:28

Haha dawno to już było - w wakacje.

-- 20 Kwi 2012, 20:28 --

Dziś widziałem na Plewiskach czerwone ERkę PO..01..L ktoś się przyznaje?
Awatar użytkownika
Miłosz
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 1295
Rejestracja: 29 Kwi 2011, 22:57
Pomógł: 9
Imię: Miłosz
Miejscowość: Plewiska/Poznań
Plecak: Monika
Garnek: HJC
Numer GG: 3369519
Motocykl: Gsf 1200N K5

Re: ER 5 w Poznaniu

Postprzez Criss » 21 Kwi 2012, 09:46

Miłosz może to ta sama którą widziałem na targach, też na poznańskich tablicach była :)
Awatar użytkownika
Criss
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 245
Rejestracja: 21 Paź 2010, 14:32
Pomógł: 1
Imię: Krzysiek
Miejscowość: Leszno
Motocykl: Suzuki DR800

Re: Kogo dziś spotkałem...

Postprzez DeFi » 22 Kwi 2012, 08:24

Widziałem wczoraj czarną bądź grafitową ERkę w Swarzędzu na światłach. Tak ok godziny 17

Ktoś z forum ?
Image
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 2391
Rejestracja: 10 Paź 2010, 20:25
Pomógł: 20
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01

Re: Kogo dziś spotkałem...

Postprzez RobertoAlvarez » 23 Kwi 2012, 06:55

srebrna erka z olsztyna, to ktos z naszych? w niedziele 22.04 w olsztynie okolice ul. dworcowej
Jest Alvarez - jest i "biłber"
Awatar użytkownika
RobertoAlvarez
Motocyklista
 
Posty: 337
Rejestracja: 25 Sie 2011, 10:50
Pomógł: 1
Imię: Robert
Miejscowość: Bartoszyce - Kętrzyn
Plecak: Marta
Garnek: IXS
Skype: robert3004
Numer GG: 4233903
Telefon: 504510755
Motocykl: Sv 650 S

Następna

Wróć do HydePark

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość