Strona 1 z 1

Powrót SV650 do oferty Suzuki

: 18 lis 2015, 11:03
autor: Kanc1erz
Cześć, wczoraj natknąłem się na artykuł, który potwierdza powrót popularnej 650-tki. Zresztą, tu na forum, również cieszy się sporą popularnością :)
Link: http://www.scigacz.pl/Nowa,SV-ka,650,i, ... 27611.html
Nie ma w artykule żadnych konkretnych danych, tylko opis kilku "fjeczurów", m. in. easy start (dość kontrowersyjny, co stwierdził już autor artykułu).

Jestem ciekawy Waszej opinii nt. Gladiusa, czyli (wg niektórych) nie do końca udanej kontynuacji SV-ki. Oraz czy posiadanie w ofercie jednocześnie Gladiusa i nowego modelu SV ma sens?

Re: Powrót SV650 do oferty Suzuki

: 18 lis 2015, 12:11
autor: Kamyk
Wow! Zawsze bede mile wspominal moja SV-ke. "Prawie" nie zawiodla mnie ani razu ;) Raz jak jechalem na zlot do Pieczysk padl aku. Ale obwiazla mnie bez problemu po czesci Europy. Kiedys z checia bym sobie zakupil taka maszyne na miasto :) Bede obserwowal temat nowych.

Kamyk

Re: Powrót SV650 do oferty Suzuki

: 18 lis 2015, 14:05
autor: Corr
Wygląd na duży plus w porównaniu do poprzednika, tylko czemu to będzie ta sama rama co w Gladiusie, jedynie trochę odchudzona? :cry: Przez ostatnie pół roku byłem związany zawodowo z Gladiusami i one serio dziwnie się prowadzą przy niskich prędkościach, kiepsko wypadają na tym tle w porównaniu zarówno do konkurencji jak i sv650 :D

Re: Powrót SV650 do oferty Suzuki

: 20 lis 2015, 14:46
autor: jolja
Czy ja jestem ślepa, czy oni zabrali najpiękniejsze tylne światło ever i zmienili na jakieś zwykłe...? :o

Re: Powrót SV650 do oferty Suzuki

: 23 lis 2015, 19:04
autor: urbansan
Jakos unikaja pokazania tego swiatla.

Na czym polegal fenomen Starej SV? Ten sprzet byl charakterystyczny i mial silnik V2. W sumie nic wiecej tutaj nie ma. Niezaleznie czy byla to wersja z owiewka, czy tez bez. Nawet moge powiedziec, ze SV650 po liftingu z owiewka jest calkiem zadziorna. W ogole kto wpadl na pomysl, zeby pierwsza owiewkowa SV650 tak spierdolic wizualnie? A jednak model przeszedl dalej :)

Nowa SV nie wyglada charakterystycznie. Moze i bedzie sie fajnie jezdzilo, ale sprzet wyglada nijako. Do tego ile bedzie wazyc i ile bedzie palic? To byl super plus starej konstrukcji. Moja litrowa SV wazy 189kg sucha... trudno teraz znalezc sport-turystyka z taka masa. SV650 przy 166kg sucha w nakedzie jebie na leb nawet fajne pomysly KTMa ze sprzetem 150kg suchy w 1 garze 70-pare koni. Pewnie gdyby SV zrobila 1 gar, to by zbila te 10kg, ale Vka daje rade wziac pasazera i nie sluzy tylko do lansu na winklach.

Co prawda ta druga swieca brzmi fajnie :) Musialbym sie karnac i nie zgruzowac :)