Co należy zrobić po szlifie

Bezpieczeństwo jazdy i wszystko związane z jazdą.

Moderatorzy: jotto, Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto

Co należy zrobić po szlifie

Postprzez Taero » 15 Lip 2013, 09:31

Witajcie,
wczoraj miałem nieciekawą sytuację, która zakończyła się szlifem.
Ja jestem cały, choć dziś mocno czuję moją lewą stronę. Gorzej ze strojem i moto.
No i właśnie, moje pytanie dotyczy tego, co powinno się sprawdzić po takim zdarzeniu.
Wiem, że mam skrzywioną kierownicę, bo widać. Wiem, że mam porysowany trochę bok. Natomiast nie mam pojęcia, czy lagi są proste (na oko widać, że tak, poza tym moto jeździ dobrze, normalnie zachowuje się na zakrętach i po puszczeniu kierownicy), czy nic innego się nie skrzywiło. Nie wiem też, czy po uderzeniu gmola w dekiel nie stało się coś w środku - bo podczas jazdy coś chrobocze i trze i to nie są opony.
Proszę o dobre rady :)
Awatar użytkownika
Taero
Motorowerzysta
 
Posty: 75
Rejestracja: 17 Gru 2012, 16:51
Imię: Artur
Miejscowość: Wrocław
Garnek: LS2 FF384 Blade II

Re: Co należy zrobić po szlifie

Postprzez Miłosz » 15 Lip 2013, 12:23

Zacznij od kiery, skoro jeździ prosto to będzie pewnie ok. Postaw na centralce, odchyl z kimś do tyłu i zobacz jak przednie koło chodzie, czy ośka nie krzywa itp. Co do chrobotania, to silnik wydobywa z siebie dźwięk czy jadące moto) Może napęd się poluzował czy coś w tym stylu? Hamulce trą albo nie odbijają?

3maj się
Awatar użytkownika
Miłosz
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 1295
Rejestracja: 29 Kwi 2011, 22:57
Pomógł: 9
Imię: Miłosz
Miejscowość: Plewiska/Poznań
Plecak: Monika
Garnek: HJC
Numer GG: 3369519
Motocykl: Gsf 1200N K5

Re: Co należy zrobić po szlifie

Postprzez Taero » 15 Lip 2013, 14:06

mam wrażenie, że chrobotanie dochodzi z lewego dekla. Dziś zobaczę, czy z napędem jest wszystko OK.
Problem jest tylko podczas jazdy. Sam silnik na luzie działa bez zarzutu.
Awatar użytkownika
Taero
Motorowerzysta
 
Posty: 75
Rejestracja: 17 Gru 2012, 16:51
Imię: Artur
Miejscowość: Wrocław
Garnek: LS2 FF384 Blade II

Re: Co należy zrobić po szlifie

Postprzez Miłosz » 15 Lip 2013, 14:08

A jak stoi na centralce, wrzucisz bieg to też chrobocze? Zdejmij osłonę przedniej zębatki i zobacz jak pracuje
Awatar użytkownika
Miłosz
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 1295
Rejestracja: 29 Kwi 2011, 22:57
Pomógł: 9
Imię: Miłosz
Miejscowość: Plewiska/Poznań
Plecak: Monika
Garnek: HJC
Numer GG: 3369519
Motocykl: Gsf 1200N K5

Re: Co należy zrobić po szlifie

Postprzez Kosciej103 » 08 Kwi 2014, 10:51

Hej, wczoraj miałem sytuacje. jako że 9 na 10 wypadków zdarza się w domu (z czego moja żona powiedziała że 10 przy lub na motocyklu) to przy 2 km/hw jeżdżając na posesję się wyłożyłem na piachu. Jako że Polska to kraj pełen kamieni jeden z nich musiał zarysować dekiel pompy wody. Czym to zakonserwować, czy zostawić jak jest i nie będzie potem nic się działo? Tak poza tym nawet jednej ryski na moto, wszystko okej.
Awatar użytkownika
Kosciej103
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 312
Rejestracja: 11 Lis 2012, 14:08
Imię: Przemek
Miejscowość: Choroszcz
Numer GG: 9839060

Re: Co należy zrobić po szlifie

Postprzez majorek » 09 Kwi 2014, 10:26

jak głębokie te rysy? Jeśli dekiel jest cały, to nic temu nie bedzie. Polecam gmole.
majorek
Motorowerzysta
 
Posty: 51
Rejestracja: 20 Lis 2013, 16:41
Miejscowość: Wrocław

Re: Co należy zrobić po szlifie

Postprzez Kosciej103 » 09 Kwi 2014, 11:24

Mają z milimetr, dekiel cały,
Awatar użytkownika
Kosciej103
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 312
Rejestracja: 11 Lis 2012, 14:08
Imię: Przemek
Miejscowość: Choroszcz
Numer GG: 9839060


Wróć do Technika jazdy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron