Ja z plecakiem jechałem 170, maneta opór, 6 bieg. Mniej więcej prosta droga, Autostrada A1. Więcej się nie dało. Obstawiam, że bez plecaka pojechałbym góra 10kmh więcej. Natomiast nie wiem ile by wskazywał GPS (liczniki mają tendencję do 10% zawyżania prędkości).
Dobra, zrobiłem sobie jeszcze jeden teścik, samemu, na A4 między Katowicami (zjazd na Załęże) a Zabrzem - Wspólna. Prawie cały czas na "full throttle", na prostej 185kmh, z górki do 192-193 (na oko).
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
Zaraz po kupnie na autostradzie A4 między Krakowem a Katowicami 180 sam
Przypuszczam że mogło być odrobinę więcej ale mam nieoryginalne zegary gdzie tarcza kończy się na 180
Hmm... ER-ka chyba nie jest przystosowana do szybkiej jazdy...
Moja Er-5 jest całkowicie goła...no, może poza kufrem centralnym ( ) i przy jeździe powyżej 140 km/h odczuwałem już duży dyskomfort.
Całkowicie zadowala mnie jazda do 130km/h i nie muszę się przy tym kłaść na baku, co w przypadku "turystyka" wygląda dość zabawnie...