Hej,
Właśnie zobaczyłem Rometa ADV Wiadomo, że to chińska produkcja ale wzorowany jak dla mnie na BMW ADV wygląda całkiem całkiem. Widziałem już kilka filmików i opisów jak ludzie na tych chińczykach objeżdżają świat! Więc za cenę 14 tyś. zł razem z kuframi jest moim zdaniem wart uwagi. Wiadomo, że nie powala mocą ale zawsze jest to nowy sprzęt. Do tego ten sam produkt jest "brandowany" przez innych producentów min. Minsk.
Oryginał to Zengshen RX3, a w Ameryce występuję pod nazwą CSC RX3.
A tutaj kilka filmików:
Minsk:
Romet:
Oraz FB i podróż Rometem po Dakarze! - https://www.facebook.com/Romet-Dakar-AD ... 8/?fref=ts
Pozdrawiam,
Kamyk
Romet ADV
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto
- Kamyk
- Administrator
- Posty: 3375
- Rejestracja: 19 cze 2010, 19:07
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
- Plecak: Ewa
- Garnek: Shoei XR-1000 / HJC
- Skype: kaminski.rafal
- Numer GG: 2697152
- Motocykl: Testowy
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Romet ADV
Er5 -> SV 650 K3 -> ST xtz 750 '89 + ...
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Romet ADV
Tak, kumpel nowego Rometa Ogar Caffe 125 (1km przebiegu) i co? Kiepsko trzyma wolne obroty, kluczyk na miejscu Parking nie pozwala na zaświecenie świateł, ssanie chodzi takim randomem, że nikt nie jest w stanie tego ogarnąć, chyba nawet producent...
Jak z jakością - nie wiadomo.
Ponadto wysępianie kasy na przeglądach gwarancyjnych - pierwszy po 300km (sic!!!!!) 150zł, 1000km 150zł, a potem co 2k - 150zł. Trzy przeglądy - ponad 10% wartości pojazdu.
Nie mówię, że to kiepski pojazd, bo tego akurat nie widziałem, wyrażam tylko swoje zdanie nt. chińczyków i układów napędowych.
I wolałbym japońską używkę, niż nówkę chińczyka. Przynajmniej przy nakedach i 125.No i nie wspominając o tym, że silniki FMB i FMI są chłodzone powietrzem, co raczej wyklucza jest na trasach bez-asfaltowych, przynajmniej w dłuższej perspektywie czasowej. - wysokie obroty, niska prędkość. Olej ponadto grzeje się istotnie, bo misa olejowa ma pojemność 1l....
Jak z jakością - nie wiadomo.
Ponadto wysępianie kasy na przeglądach gwarancyjnych - pierwszy po 300km (sic!!!!!) 150zł, 1000km 150zł, a potem co 2k - 150zł. Trzy przeglądy - ponad 10% wartości pojazdu.
Nie mówię, że to kiepski pojazd, bo tego akurat nie widziałem, wyrażam tylko swoje zdanie nt. chińczyków i układów napędowych.
I wolałbym japońską używkę, niż nówkę chińczyka. Przynajmniej przy nakedach i 125.No i nie wspominając o tym, że silniki FMB i FMI są chłodzone powietrzem, co raczej wyklucza jest na trasach bez-asfaltowych, przynajmniej w dłuższej perspektywie czasowej. - wysokie obroty, niska prędkość. Olej ponadto grzeje się istotnie, bo misa olejowa ma pojemność 1l....
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
- Miłosz
- Klubowicz
- Posty: 1303
- Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:57
- Imię: Miłosz
- Miejscowość: Plewiska/Poznań
- Plecak: Monika
- Garnek: HJC
- Numer GG: 3369519
- Motocykl: Gsf 1200N K5
Re: Romet ADV
Ten to chłodzony cieczą. Mnie się podoba.
Wersja adv 125 również, ponoć Mongołowie na tym po stepach latają
Przeglądy faktycznie częste, ale zakładam że przeciętny użytkownik to robi te 2k w cały sezon, co już nie jest takie drogie.
-- 14 Kwi 2016, 14:40 --
Tu http://www.romet.pl/uploadfiles/news_ta ... G_3889.jpg masz niezły egzemplarz, nie pojeździłbyś ?
-- 14 Kwi 2016, 14:44 --
I tu coś niezwykłego http://1of1.pl/motocykle/#romet-ogar125-x
Wersja adv 125 również, ponoć Mongołowie na tym po stepach latają
Przeglądy faktycznie częste, ale zakładam że przeciętny użytkownik to robi te 2k w cały sezon, co już nie jest takie drogie.
-- 14 Kwi 2016, 14:40 --
Tu http://www.romet.pl/uploadfiles/news_ta ... G_3889.jpg masz niezły egzemplarz, nie pojeździłbyś ?
-- 14 Kwi 2016, 14:44 --
I tu coś niezwykłego http://1of1.pl/motocykle/#romet-ogar125-x
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Romet ADV
Ciekawy napis na ścianie na drugim zdjęciu
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Romet ADV
2k na sezon to jest nicMiłosz pisze:Ten to chłodzony cieczą. Mnie się podoba.
Wersja adv 125 również, ponoć Mongołowie na tym po stepach latają
Przeglądy faktycznie częste, ale zakładam że przeciętny użytkownik to robi te 2k w cały sezon, co już nie jest takie drogie.
-- 14 Kwi 2016, 14:40 --
Tu http://www.romet.pl/uploadfiles/news_ta ... G_3889.jpg masz niezły egzemplarz, nie pojeździłbyś ?
-- 14 Kwi 2016, 14:44 --
I tu coś niezwykłego http://1of1.pl/motocykle/#romet-ogar125-x
Ja na 50ccm robiłem po 5k.
Te egzemplarze są odpicowane nie tylko z wyglądu, ale technicznie pewnie też, w tym tuning, więc na 1oo procent chodzą idealnie
Fakt, ten silnik to chłodzony cieczą jest, w dodatku na wtryskach, a gafę strzeliłem dlatego, że patrzyłem na 125, a ten to ADV 250.
Przez to też kosztuje 14k zł.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.