Wydech

Wszelkie modyfikacje naszej Kawy ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Michumichu1221
Podawacz śrubek
Posty: 4
Rejestracja: 16 cze 2016, 20:28
Miejscowość: Pomorskie

Wydech

Post autor: Michumichu1221 »

Witam
Tydzien temu zakupiłem er5, jak na razie sprawuje sie bardzo dobrze poza przerywaniem podczas dodawania gazu (od 1-4tyś obrotów) na kazdym biegu, powyzej 4 tysiecy idzie jak burza, ale ja tu nie o tym.
Chodzi mi o wydech, a dokladniej o dźwięk. Chodzi calkiem sympatycznie lecz niewystarczająco, ale czego mozna sie spodziewac po serii. Ostatnio zobaczyłem, ze mam mała dziurke na wydechu,(chyba ze to fabrycznie w co wątpie) mozliwe ze ta przez nią chodzi lepiej? Jezeli na przyklad wywiercil bym jeszcze jedną brzmial by bardziej basowo? A jezeli nie to jak zrobic takową "modyfikacje", zalezy mi na tym zeby brzmial bardziej rasowo, a nie chce wymieniac na tlumik sportowy, na razie brak funduszy.. Jestem zielony w sprawach modyfikacji, wiec prosze o wypowiedzenie sie!
LwG


Obrazek
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
Remilo7
Motorowerzysta
Posty: 85
Rejestracja: 14 kwie 2015, 22:45
Imię: Paweł
Miejscowość: Opole
Garnek: HJC FG-17

Re: Wydech

Post autor: Remilo7 »

1. Dziurka możliwe, że jest tam fabrycznie do odprowadzania wody, wilgoci, czy jakoś tak. Nie pamiętam czy u mnie też w tym miejscu była, ale na pewno gdzieś była.
2. Na pewno nie zmienia to nic w kwestii dźwięku ;)
3. Temat rozwiercania fabrycznego wydechu w celu polepszenia dźwięku chyba już tutaj czytałem wiele razy. Więc wystarczy poszukać.
"Zawodowcy są przewidywalni, strzeż się amatorów"

Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5
Michumichu1221
Podawacz śrubek
Posty: 4
Rejestracja: 16 cze 2016, 20:28
Miejscowość: Pomorskie

Re: Wydech

Post autor: Michumichu1221 »