jotto pisze:Myślę, że przy takiej ingerencji w budowę tłumika nawet regulacja gaźników nie pomoże na jego strzelanie.
Druga sprawa to to, czy to źle?
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
Czy dobrze czy źle to pozostawiam w kwestii każdego użytkownika. Nie jest to raczej niebezpieczne dla silnika jeżeli o to Ci chodziło. Ale zmieniacie cyrkulację powietrza w tłumiku, przez co mogą się w pewnych miejscach gromadzić większe ciśnienia spalin, które za wszelką cenę chcąc stamtąd wyjść przez co tłumik strzela nienaturalnie.
Po takim zabiegu wybebeszania tłumika zalecam wyregulować gaźniki, bo przez to może strzelać z tłumika. W silnikach, w których mamy wtrysk paliwa odpowiada za to sonda lambda, aczkolwiek w mojej TDMie po założeniu przelotowych Mivv'ów musiałem dodatkowo w kompie zwiększyć wartości parametrów "CO" dla obydwu cylindrów bo przy redukcji czasami strzeliła sobie
Mnie to nie przeszkadza że tam sobie lekko postrzela z tłumika tylko czy może to silnikowi zaszkodzi, a może to normalne tylko na seryjnym tłumiku nie słychać było