Nowy wiekszy naped
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 gru 2014, 15:02
- Imię: Bartek
- Miejscowość: Rzeszów
- Plecak: Jeszcze nie
Nowy wiekszy naped
Co sadzicie o zebatkach 46 tył 14 przód przesada? czy nie
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Nowy wiekszy naped
Motocykl będzie miał służyć do stuntu?
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 gru 2014, 15:02
- Imię: Bartek
- Miejscowość: Rzeszów
- Plecak: Jeszcze nie
Re: Nowy wiekszy naped
nie poprostu wole mniejsza predkosc wieksze przyspieszenie przydatne przy wyprzedzaniu
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Nowy wiekszy naped
Oj z takim przełożeniem to nie wiem jak Ty będziesz w trasie śmigać, już nie mówiąc o wyprzedzaniu, chyba że mówimy tylko o jeździe miejskiej.
Kiedyś chyba na tym forum ktoś podrzucił link do strony, na której można było sobie dopasować zębatki. Program wyliczał jak zmieni się prędkość, przełożenie itd. Jeśli ten ktoś to czyta, to może podrzuci tu jeszcze raz
Kiedyś chyba na tym forum ktoś podrzucił link do strony, na której można było sobie dopasować zębatki. Program wyliczał jak zmieni się prędkość, przełożenie itd. Jeśli ten ktoś to czyta, to może podrzuci tu jeszcze raz
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Nowy wiekszy naped
Hehe, jedziesz 120, redukujesz bieg, maneta w opór i lecisz jak z procy, nie wiem gdzie Ci tego przyspieszenia brakuje
Jeżeli zmieniać - to na większe przełożenie, a nie na mniejsze..
Jeżeli zmieniać - to na większe przełożenie, a nie na mniejsze..
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Nowy wiekszy naped
Jednak się dokopałem do tego: http://www.gearingcommander.com/
Jak już wstępnie zerknąłem to przy tylnej zębatce 46 i przedniej 14 prędkość max to 140 km/h i to przy 9000 obr/min... Moim zdaniem taka zmiana jest bez sensu nawet do jazdy miejskiej. Kompromisem (jeśli zależy Ci na lepszym odejściu) mogłoby być 16/43, ale już wtedy musisz się liczyć w trasie z wyższymi, uciążliwymi obrotami i zwiększonym zużyciem paliwa. Ogólnie masz program to pokombinuj, popatrz.
Tak na marginesie to pamiętam jak kiedyś w motorowerze zmieniłem zębatkę zdawczą na mniejszą o 2 zęby to różnica była kolosalna.
Jak już wstępnie zerknąłem to przy tylnej zębatce 46 i przedniej 14 prędkość max to 140 km/h i to przy 9000 obr/min... Moim zdaniem taka zmiana jest bez sensu nawet do jazdy miejskiej. Kompromisem (jeśli zależy Ci na lepszym odejściu) mogłoby być 16/43, ale już wtedy musisz się liczyć w trasie z wyższymi, uciążliwymi obrotami i zwiększonym zużyciem paliwa. Ogólnie masz program to pokombinuj, popatrz.
Tak na marginesie to pamiętam jak kiedyś w motorowerze zmieniłem zębatkę zdawczą na mniejszą o 2 zęby to różnica była kolosalna.
- jotto
- Klubowicz
- Posty: 1115
- Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
- Imię: Marek
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Africa Twin
Re: Nowy wiekszy naped
Wg. tej strony jak dam z przodu zębatkę 100, a z tyłu 5 to vmax będę miał 11131 km/h, brzmi kusząco
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Nowy wiekszy naped
Hehe, nawet jakbyś spadał na tym moto ze stratosfery to byś chyba takiej prędkości nie osiągnąłjotto pisze:Wg. tej strony jak dam z przodu zębatkę 100, a z tyłu 5 to vmax będę miał 11131 km/h, brzmi kusząco
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
- technik77
- Klubowicz
- Posty: 212
- Rejestracja: 11 mar 2012, 14:22
- Imię: Piotrek
- Miejscowość: Kalisz
- Plecak: czasami Żona
- Garnek: Acerbis Active
- Motocykl: DR 800, AJP PR5
Re: Nowy wiekszy naped
Rozbawiło mnie do łezjotto pisze:Wg. tej strony jak dam z przodu zębatkę 100, a z tyłu 5 to vmax będę miał 11131 km/h, brzmi kusząco
nie nerwowo