Sytuacja kolejnego przedostania się syfu do gaźnika uświadomiła mnie że fajnym rozwiązaniem byłoby zamontowanie filterka paliwa w kawie.
Mam takie pytanko techniczne są dwa wyjścia zamontowania go, przed zaworkiem na przewodzie rezerwy i a zaworkiem. Wg mnie lepszym rozwiązaniem jest filtrowanie na wyjściu z zaworka, wykluczamy wtedy możliwość przedostania się paliwa przez przewód ON. Czy montaż filtra może wpłynąć na pracę silnika, tj bd go dławiło lub coś w tym rodzaju?
Mam zamiar zainstalować zwykły uniwersalny, plastikowy filtr z wkładką papierową za ok 10 zł.
montowanie filtra paliwa
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: montowanie filtra paliwa
zaworkiem nazywasz kranik? Najlepsza opcja to założenie dwóch filtrów na przewodach głównym i rezerwowym, wtedy unikniesz ryzyka zabrudzenia kranika, który zablokowany jakimś paprochem może przepuszczać benzynę.
Jeżeli filtr/y zamontujesz tak, że przewody nie będą zagięte itp. a sam filtr nie będzie ograniczał przepływu to wszystko będzie ok.
Jeżeli filtr/y zamontujesz tak, że przewody nie będą zagięte itp. a sam filtr nie będzie ograniczał przepływu to wszystko będzie ok.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 kwie 2014, 10:22
- Miejscowość: katowice
- Garnek: Caberv v2407
Re: montowanie filtra paliwa
tak, pisząc zaworek miałem na myśli kranik
Zamontowałem pomiędzy wyjściem OUT z kranika a listwą gaźników. Raz do sezonu przy wymianie filtra po prostu trzeba będzie spojrzeć na membrany i do środka zaworka
Zamontowałem pomiędzy wyjściem OUT z kranika a listwą gaźników. Raz do sezonu przy wymianie filtra po prostu trzeba będzie spojrzeć na membrany i do środka zaworka